Štíhlá po celý rok. Víme, jak na to!

Zima má i spoustu příjemných stránek a nemusíte během ní přibrat. To se sice opravdu děje a vědci říkají, že od listopadu do ledna ztloustneme tak o půl kila až o kilo. Sice to není nijak moc, ale i tak pro vás máme 3 šikovné tipy, jak to udělat, aby se to letos nestalo. 

Zvažte to!

Dlouho se mělo za to, že denní vážení je nesmysl a člověka akorát stresuje. Jenže psycholog a nutriční poradce David Levitsky nedávno publikoval studii, podle které to funguje přesně obráceně. Dennodenní ranní vážení nás motivuje, abyste se během celého dne stravovala zdravěji. Doslova říká, že když si každé ráno stoupnete na váhu, je mnohem pravděpodobnější, že si k obědu místo těstovin se smetanovou omáčkou objednáte třeba čočkový salát.

Pokud se budete vážit každý den, pravděpodobně sáhnete spíš po jablku.

Když se nebudete denně vážit, sice se nebudete stresovat, jenže dopady a procitnutí jsou pak drtivé. A věděla jste, že nejlehčí jsme v pátek ráno a nejtěžší naopak v pondělí? Važení proto neodbývejte ani o víkendu!