Tílko za tisíc dolarů a značková cihla: Nejbizarnější designové kousky posledních let

3 min čtení

3 min čtení

Móda je plná paradoxů, nadsázky a ironie. A tak značky občas nemají problém do světa pustit bizarní kousky, které jsou značně v rozporu s jejich astronomickými cenami i nálepkou luxusu. Jde o aprílové vtípky, nebo nikoli? Bohužel ne, během pár dní, ne-li hodin, se totiž pokaždé vyprodají. Co to vypovídá o společnosti, konzumerismu i síle brandů, tentokrát ponechme stranou a pojďme si prostě jen užít výstavku deseti módních kuriozit z posledních let. Stane se vaším favoritem značková cihla, izolepa od bývalého ředitele Dioru nebo roztrhané Gucci punčocháče?

Žížalí šála Balenciaga

Po nedávném skandálu kolem módního domu Balenciaga, který jednu ze svých kampaní postavil na dětech držících plyšové medvědy v BDSM oblečcích, se očekávalo, že si kreativní ředitel značky Demna Gvasalia dá alespoň na chvíli pauzu s výstřednostmi a kontroverzemi. Po poslední módní přehlídce se ale zdá, že se v Balenciaze věci pomalu, ale jistě vracejí ke starým pořádkům – tedy alespoň co se týká prodávání bizarních módních doplňků. Po předražených špinavých teniskách, náušnicích z tkaniček od bot (stály 325 dolarů) a kabelce ve tvaru pytle na odpadky se teď brand vytasil s kroucenou flísovou šálou, která ze všeho nejvíc připomíná žížalu. Seženete ji ve dvou barevných provedeních – v neonově žluté a růžové. A pořizovací cena? Symbolických 2050 dolarů.

TIP NA VIDEO: Pět nápadů, jak nosit šátek

Loading

Článek pokračuje v následujících kapitolách. >>>