Letošní dovolenou bude řada z nás řešit pobyty a výlety po krásách české krajiny. Víte ale, že můžete v Česku vyřešit i svůj letní šatník?
Koronavirus otřásl cestovním ruchem a zamával s módním průmyslem. Ale jak se říká, všechno zlé je k něčemu dobré. V módě se konečně začíná dít to, o čem se poslední roky jen planě mluvilo – činí se konkrétní kroky, které by měly vést k jejímu zpomalení. Vlivné módní domy v čele s Gucci či Saint Laurent překopávají zběsilé harmonogramy a vracejí se ke dvěma kolekcím ročně. Velkým trendem se stalo nakupování v second handech a udržitelnost už není jen přidaná hodnota, nýbrž by měla být základním stavebním kamenem každé módní značky. A řetězce s rychlou módou? Ty už aspoň vědí, že jim neskočíme na každý polyesterový špek.
Konec éry drahých tenisek: Proč návrháři chtějí, abychom vypadali jak z jiné doby?
30.03.2020, 09:15 am
Ivona Horváth Souralová
Móda
V této atmosféře se přímo nabízí zaměřit pozornost na lokální módu. Jednak stále potřebuje podpořit, jednak je pozoruhodné, kam se za posledních pět let posunula. Vedle salónů, které stále šijí ponejvíc na míru, se pomalu, ale jistě vyloupla skupina mladých návrhářů, kteří vedle své kreativní práce dbají i na neméně podstatnou prezentaci. Dokážou do své práce otisknout svůj rukopis, ale současně nepřestávají být vnímaví k aktuálním trendům. A v neposlední řadě chápou, že podstatnou částí úspěchu je otevřenost zákazníkovi, která v praxi znamená také funkční a aktualizovaný e-shop.
Letní šatník z českých značek? Inspirujte se v naší fotogalerii.