Triky Jennifer Aniston: Jak to dělá, že má stále postavu jako ve dvaceti?

23. září 2018
Jennifer už zase žije šťastný život • Foto: ČTK, EPA, Reuters

Je až neuvěřitelné, že Jennifer Aniston vypadá snad po celou svoji kariéru stále stejně. Ve formě se udržuje dlouhá léta v podstatě stejným způsobem. Přiznává však, že po čtyřicítce už se postava hlídá obtížněji. Bez čeho se v životě neobejde?

Po čtyřicítce je potřeba udělat pár změn. Jennifer Aniston přidala na intenzitě u cvičení a o trochu více se omezila i v jídle. Každý den hned po probuzení vypije teplou vodu, do které vymačká půlku citronu. „Když pracuji, vstávám v půl páté ráno. Když mám volný den, vstanu v osm hodin. Na cvičení si ale vždycky udělám čas. Mám výhodu v tom, že nejsem líná a miluji pohyb,“ svěřuje se Jennifer Aniston.

Rozhýbat tělo a zklidnit mysl

Každé ráno proto začíná protažením a několika cviky z jógy, ráda také medituje. Pak následuje fitness snídaně. „Většinou si pak dám proteinový koktejl s banány, borůvkami a mraženými malinami. Nebo si udělám zeleninové smoothie a vůbec nejraději mám shake z avokáda a vajec. Někdy si ale místo smoothie dám kaši z vloček a mandlového mléka s trochou banánů. Někdy do ní ještě přidávám sníh z bílku. Je to skvělý způsob, jak do těla dostat spoustu bílkovin,“ prozrazuje herečka svůj recept na zdravý životní styl.

Jennifer sportuje opravdu intenzivně, a tak se nenechte zmást, ranní rozcvička rozhodně není jejím jediným pohybem. K postavě snů i ona potřebuje odborné rady. „S mojí trenérkou si nejprve dáváme zahřívací kolo na půl hodiny a pak čtyřicet minut praktikujeme jógu. Je to opravdu intenzivní náročné cvičení.“ V den, kdy necvičí s trenérkou, si zajde do posilovny nebo jde běhat. Někdy vyrazí i na kolo, sportuje ale také na dovolené, zamilovala si i paddle surf. K tomu si ještě připočítejte dlouhé procházky s jejími psy.

Ani její zdravé stravování nekončí u snídaně. Obědy i večeře jsou dokonce ještě jednodušší. Obědvá většinou zeleninový salát s pořádnou dávkou bílkovin, ať už ve formě masa, sýrů nebo vajec.

Tuky nejsou nepřítel

Večeře je podobná, tedy hlavně zelenina kombinovaná s proteiny. Samozřejmě dodržuje pravidelnost – ke svačině si dává třeba jablko s arašídovým máslem nebo hrst oříšků, aby doplnila zdravé tuky.

Možná se budete divit, ale Jennifer Aniston jí celkem často i těstoviny. Je jí totiž jasné, že je to jedno z nejrychlejších jídel, které si k obědu můžete připravit. Jejími nejoblíbenějšími jsou prý spaghetti carbonara. Je to samozřejmě kalorická bomba, a tak do nich alespoň místo slaniny dává drůbeží maso.

Jak vypadá zdravý jídelníček, který udrží ideální váhu, si můžete přečíst zde.

Pokud potřebujete shodit pár kilo, bude vás možná zajímat redukční jídelníček, který sestavila naše kolegyně a foodblogerka Kája Four.

Více fotografií Jennifer Aniston si prohlédněte v galerii:

Fotogalerie

22 fotografií

Článek vyšel v časopise Dieta. Aktuální číslo, kde vás čeká rozhovor s Lucií Vondráčkovou, je právě v prodeji.

Autor: red

Klíčová slova:  Jennifer Anistondieta
Jdi na homepageZpět na začátek

Jak zhubnout

Partie Za jaký čas Kolik kg Jakým způsobem Jak zhubnout za týden Jak zhubnout za měsíc Břicho Zadek Stehna Boky Nohy Paže

V našem speciálu najdete vše, ať potřebujete zhubnout 5 kg, 8 kg, 10 kg nebo 20 kg. Všechny tipy jsou připravené ve spolupráci s odborníky. Víme, jak na ploché břicho, známe nejlepší cviky na zadek a stehna. Hubněte běháním, chůzí, plaváním, sexem nebo bez cvičení. Speciální tipy jak zhubnout po porodu. Komu pomůže Atkinsonova dieta, keto dieta, Dukanova dieta, pětifaktorová dieta a jaká jsou jejich úskalí? Jak na celulitidu, zdravý jídelníček a další tipy. S námi zhubnete zdravě a napořád!

 

1080p 720p 360p