Bílé triko forever: Nosí se s potiskem, designérské a ve vintage stylu!
Bílé tričko je základ šatníku. Ale také plátno, které se může stát manifestem – vašich postojů, vaší nálady, vašeho hudebního i módního vkusu!
Když před pár lety nastartovala éra logománie, stala se bílá trička s názvy značek zbožím, za které byli módní fanoušci schopni utratit i stovky eur. Každý chtěl mít najednou triko Loewe nebo Gucci, i když to mnohdy byl jediný kousek těchto značek, který si mohl dovolit. No a co! Do módy stejně mezitím přišlo mixování drahých značek s kousky z rychlých řetězců a ještě lépe ze second handů, navíc tato trika působila nikoli jako trapná demonstrace ve stylu „já na to mám“, ale spíše jako vintage úlovek–čím působilo triko sepraněji, tím lépe.
A přesně tahle estetika nás baví dodnes, a designérská trička jsou tak dodnes žhavým zbožím. Hlásit se ke své oblíbené značce je dnes stejně běžné jako mít na triku oblíbenou kapelu. Nosí se retro ve stylu osmdesátek i devadesátek. Oblíbeným motivem jsou vizuální prvky, které připomínají grafiku z Instagramu. Zapomeňte na motivační motta a raději vsaďte na nadsázku. Třeba jako Victoria Beckham, když navrhovala tričko na oslavu deseti let své značky.
Zobrazit příspěvek na Instagramu
Příspěvek sdílený Victoria Beckham (@victoriabeckham),Zář 11, 2018 v 4:11 PDT