Jak hubnout, když máte postavu typu hruška? Omezte tuky a kila půjdou dolů | Ženy.cz
 


Postava typu hruška: Omezte tuky a kila půjdou dolů

8. října 2019
Postava typu hruška: Omezte tuky a kila půjdou dolů
• Foto:iStock.com

Trápí vás tukové zásoby v oblasti boků, pozadí a stehen, zatímco horní část těla máte relativně štíhlou? Víme, co za to může!

Válka proti tuku

Klíčem k hubnutí je snížení příjmu „nezdravých“ tuků, mezi které patří především ztužené tuky nacházející se například ve smažených jídlech či sušenkách. Z nich si totiž organismus vytváří tukové zásoby velmi lehce, zatímco skladování přijatých sacharidů a bílkovin stojí tělo víc vydané energie. „Hrušky“ by se měly soustředit na celozrnné pečivo, luštěniny, kuřecí a rybí maso.

Posilovací kúra

Bez cvičení to bohužel nepůjde. Oblé boky zeštíhlíte hlavně díky aerobním aktivitám, při kterých trénujete spodní část těla – jako jsou například běh nebo jízda na kole. Naordinujte si je třikrát týdně po dobu nejméně třiceti minut a dvakrát je doplňte posilovacím cvičením. V posilovně se zaměřte hlavně na horní část těla. Vyvážíte tak hruškovitý tvar těla s „těžkým spodkem“.

Jídelníček pro hrušku

Snídaně 1 balíček ovesné kaše, 1 střední banán, 1 šálek džusu

Svačina  6 pšeničných krekrů, mozzarella

Oběd  Sendvič ze dvou krajíčků celozrnného chleba se lžičkou light majonézy, 1 plátek rostbífu, 1 plátek nízkotučného sýra, listový salát a rajče (nebo 5 baby karotek; 10 celerových paliček; 1 šálek hroznového vína )

Svačina  1 šálek bílého jogurtu, 1 jablko

Večeře  Vykostěná grilovaná kuřecí prsa s omáčkou s 1 šálkem černých fazolí a 1 šálkem čerstvých krájených rajčat (nebo 1 šálek zelených salátů a 2 lžíce strouhaného nízkotučného sýra se lžící nízkotučného dresinku; 1 šálek zelených fazolek vařených v páře; 1 celozrnný rohlík)

Dezert – 1 čokoládový pudink bez cukru

750 kcal ze sacharidů, 370 kcal z bílkovin, 370 kcal z tuku

Základní informace o tom, jestli máte nadváhu, vám dá vaše BMI. Vypočítejte si své BMI zde.

Máte pocit, že podzim zrovna pohybu nepřeje? Není to tak: Inspiraci najedete v aktuálním čísle časopisu Dieta. Jaká jídla vám přinesou více energie? Jak se na podzim nepřestat hýbat? To vše a mnohem více najdete na stáncích právě nyní v aktuálním čísle.

Nestíháte jít do trafiky? Kupte si aktuální vydání nebo e-magazín jednoduše na www.ikiosek.cz.

Autor: red

Autor: redakce Dieta
Jdi na homepage Zpět na začátek

Jak zhubnout

Partie Za jaký čas Kolik kg Jakým způsobem Jak zhubnout za týden Jak zhubnout za měsíc Břicho Zadek Stehna Boky Nohy Paže

V našem speciálu najdete vše, ať potřebujete zhubnout 5 kg, 8 kg, 10 kg nebo 20 kg. Všechny tipy jsou připravené ve spolupráci s odborníky. Víme, jak na ploché břicho, známe nejlepší cviky na zadek a stehna. Hubněte běháním, chůzí, plaváním, sexem nebo bez cvičení. Speciální tipy jak zhubnout po porodu. Komu pomůže Atkinsonova dieta, keto dieta, Dukanova dieta, pětifaktorová dieta a jaká jsou jejich úskalí? Jak na celulitidu, zdravý jídelníček a další tipy. Vypočítejte si své BMI. S námi zhubnete zdravě a napořád!