Sexy spodní prádlo navrhuje studentka práv Petra Lorencová. Její modely berou dech | Ženy.cz
 

Studentka práv Petra Lorencová navrhuje spodní prádlo, které bere dech

21. února 2019
Chci podpořit přirozenou krásu a ukázat, že i v pohodlném prádle se můžete cítit stylově a sexy • Foto: archiv Lorii, Petra Lorencová

Vystudovala jste ekonomii, ale moc vás to nebaví a raději byste si otevřela vlastní kavárnu? Proč ne, nikde není psáno, že musíte dělat to, co vystudujete. Zářným příkladem je čtyřiadvacetiletá Petra Lorencová, studentka práv, která od zákoníků utíká k navrhování spodního prádla. Vytvořila značku Lorii a svým nápadem zabodovala i v plzeňském kole soutěže T-Mobile rozjezdy pro začínající podnikatele.

Když jsem viděla vaše produkty, ihned jsem se do vámi navrženého spodního prádla zamilovala. Čím je tak jiné a zajímavé?

Jsme značka spodního prádla, která chce podpořit přirozenou krásu a ukázat, že i v pohodlném prádle se můžete cítit stylově a sexy. Naše podprsenky nemají kostice, soustředíme se především na tento typ podprsenek, protože jsou super pohodlné a dávají možnost vyniknout ženské kráse. Máme rádi přirozenost, proto žádné zvětšovače poprsí o 5 čísel u nás nenajdete. Sázíme na tu opravdovou krásu doplněnou výstředními módními detaily, které podpoří ženské křivky a dodají looku šmrnc a rafinovanost.

Spodní prádlo LoriiSpodní prádlo LoriiAutor: archiv Lorii, Petra Lorencová

Výrazným prvkem je u nás hra průsvitnosti materiálu a designové pásky umístěné na podprsence. Soustředíme se spíše na menší prsa, protože je to stejně tak problémová skupina jako velká prsa. Slečny si nevěří, necítí se dobře, když nemají push-up, že pod tričkem pak „nic nemají“, že to nejsou podprsenky pro ně. To se snažíme zlomit, chceme, aby každá žena byla se sebou spokojena tak, jak je. Naše prádlo má navíc nebývalý ohlas i u pánů a jsou překvapivě početnou skupinou zákazníků, což je důkazem, že v jednoduchosti je krása a v přirozenosti naše síla.

Kde se v hlavě studentky práv vzala myšlenka začít navrhovat spodní prádlo? Čekala bych kostýmky či košile?

Vždycky jsem chtěla tvořit něco pod vlastní značkou. Jen jsem dlouho nevěděla, co to bude. Měla jsem v hlavě spoustu nápadů, které jsem chtěla zrealizovat, jen jsem neměla odvahu se do toho pustit. Šití spodního prádla však nebyl jedním z nich, k tomuto oboru jsem přišla naprosto nepolíbená. Ačkoliv sleduji návrháře od mala a líbí se mi jejich práce, nikdy bych nevěřila, že začnu v tomto oboru podnikat já. Módu však miluji, takže jsem ráda, že mě nakonec moje cesty přivedly až sem. Dříve jsem si přivydělávala modelingem a chtěla jsem si koupit nějaké zajímavé prádlo na jedno z mých glamour focení, nic jsem však nenacházela. Všude byly podprsenky stejných tvarů a mě už ta klasika trochu nudila. Chtěla jsem něco rafinovaného, ale zároveň pohodlného, abych to mohla využívat i mimo focení na běžné nošení. Měla jsem jasnou představu o tom, co by se mi líbilo, a tak jsem se nakonec rozhodla, že si zkusím prádlo sama ušít, že to přeci nemůže být tak těžké. Bylo.

Už ani jiné spodní prádlo než to své nenosímUž ani jiné spodní prádlo než to své nenosímAutor: archiv Lorii, Petra Lorencová

Na to jsem se chtěla zeptat jako první. Umíte šít?

Neuměla jsem, ale svého cíle jsem se nevzdala a prádlo se šít naučila. Stálo to hodně času a hodně sil. Chodila jsem se učit šít vždy po škole k babičce, ta mě naučila pracovat se strojem. Já do té doby nezašila ani ponožky a obecně jsem se šití dost vyhýbala, takže si všichni mysleli, že si dělám srandu, když jsem přišla domů s tím, že budu šít podprsenky. Aniž bych uměla alespoň šít. Nikdo z nich to nebral moc vážně, čekali, že mě to zase přejde. Ale nepřešlo a oni věděli, že když mi nepomůžou, tak vymyslím zase něco jiného a třeba horšího.

Takže to byla rodina, kdo pomohl s rozjezdem podnikání?

Ano, nejvíce mi pomohla rodina. Další oporou je můj přítel, který mě podporuje od začátku a překousl i to, že máme všude kolem sebe podprsenky a že občas šlápne na špendlík. Ono vlastně ze začátku ani nebyl zas až takový záměr se tím živit, spíš jsem si jen chtěla dokázat, že dokážu vytvořit produkt, který se bude líbit a který mi bude sedět. Vlnu, kterou strhl, jsem však nečekala, líbil se hodně lidem a spustily se mi objednávky na základě doporučení, a tak jsem věděla, že svému produktu mohu věřit. Teď už skoro nenosím jiné prádlo a je krásné sledovat, jak mě lidé oslovují spíše mojí značkou než mým jménem.

Spodní prádlo LoriiSpodní prádlo LoriiAutor: archiv Lorii, Petra Lorencová

To zní jako pohádka. Nebo přeci jen…?

Náročné je sehnat si toho správného dodavatele a švadlenky, alespoň z mé zkušenosti. A nejvíce obtížné je asi začít podnikat bez nějakého většího obnosu peněz. Na tuto překážku narážím neustále a ve všech oblastech. Vždy chci nechat něco vyrobit, ale stroj danou věc vyrábí při minimálním odběru 3000 m a podobně. Takové věci si zatím dovolit nemohu, takže se tím výroba zase posune a snažím se to vymyslet jinak. Dostatek financí potřebujete i na marketing, focení, videa. Jsou to finance, které musíte hodně řešit a vše vám ovlivňují.

Dá se s vaším podnikáním uživit, nebo to spíše bude jako doplněk k vaší budoucí právnické profesi?

Troufám si říci, že se tím uživit dá. Alespoň doufám, jinak budu muset opravdu dělat ta práva. Zatím je to však spíše doplněk, neustále jde většina výnosu zpět do podnikání jako investice.

 

Spodní prádlo Lorii si zamilujete jako jáSpodní prádlo Lorii si zamilujete jako jáAutor: archiv Lorii, Petra Lorencová

Co byste vzkázala dívkám, kterým se také v hlavě rodí nápad k podnikání a zvažují ho ukázat světu?

Ať se do toho pustí. Není to občas jednoduché a neustále narážíte na překážky, které už někdy ani nemáte sílu řešit, ale jeden z nejkrásnějších pocitů pro mě bylo, když jsem viděla své produkty na holkách při focení, jak jim to slušelo, obdivovaly jej a měly z něj obrovskou radost. Takové chvilky mě pak naplňují a ženou dál! Je však dobré si už od počátku věci dobře propočítat, udělat si analýzu konkurence a podnikání si pečlivě připravit, určit si cílovou skupinu atd. Hlavní ale je stát si za svým produktem, milovat svůj produkt a to, co děláte. Pokud nebudete totiž milovat svůj produkt sami, jak by ho mohl milovat někdo jiný?

 

Fotogalerie

17 fotografií

 

 

 

Jdi na homepageZpět na začátek

Horoskopy