Představte si, že namísto obcházení nekonečného množství pohovorů se vám firma ozve sama. Lákavé, že? Pokud chcete zvýšit šance, že se to opravdu stane, začněte pracovat na tom, aby se o vás vědělo. Jak? Poradíme vám.
"Základem je naučit se smysluplně rozvíjet svoji osobní značku neboli brand. A proč? Protože i když budete sebelepší programátorka, manažerka, asistentka, datová analytička... ale nikdo to nebude vědět, pak se vám energie vložená do vzdělání a vlastní práce vrátí jen stěží," říká lektorka a koučka Petra Drahoňovská z CareerDesigner.cz, která školí i v rámci IT kurzů a kariérních workshopů Czechitas.
Sama vypracovala jednoduchý systém, který vás provede tím, co je to osobní brand a co je třeba dělat k jeho vybudování. A nebojte se, sice na první pohled připomíná školní skloňování, ale tohle vás bude bavit!