Ramenní vycpávky fascinují návrháře takřka neustále. Jen v posledních letech jejich maskulinnímu efektu podlehli tvůrci módních domů Balenciaga, Balmain, Isabel Marant, Saint Laurent nebo třeba Givenchy. Je ironií, že mezi lidi se tento trend rozšířil díky obyčejnému tričku značky The Frankie Shop za 79 eur, které se stalo hitem Instagramu a jedním z nejkopírovanejších módních kousků tohoto roku. Od té doby je cesta do mainstreamu pro široká ramena volná.
Široká ramena mají v módě různou symboliku. V posledních letech se objevovala na vlně comebacku osmdesátek, ovšem spíš než vycpávky jsme si zamilovaly žensky nabírané rukávy. Návrháři jako například Demna Gvasalia z Balenciagy se pro změnu ramenními vycpávkami snažili docílit maximální gender neutrality. Letošní trend ovšem stojí na trochu jiných základech. Nejde o smazání rozdílů mezi muži a ženami, jako spíš o balanc či kontrast mezi maskulinitou a feminitou, který vytváří sexy napětí.