Lady Gaga a Hailey Bieber aktuálně čeří vody kosmetického průmyslu se svými vlastními značkami.

Lady Gaga a Hailey Bieber aktuálně čeří vody kosmetického průmyslu se svými vlastními značkami. Zdroj: Instagram @hauslabs a @rhode

Značka Rhode influencerky Hailey Bieber se představí 15. června.
Lady Gaga zcela rebrandovala svou značku Haus Laboratories. Stala se z ní Haus Labs a kromě nového loga představila i kolekci devadesáti produktů.
Haus Labs je veganská značka, která se zaměřuje na dekorativní kosmetiku. Sází na čisté ingredience a dokonalý pigment.
Červená rtěnka patří mezí nejprodávanější produkty značky Fenty. A miluje ji i samotná Rihanna.
Na Met Gala vyrazila zpěvačka z Barbadosu nalíčená pouze produkty své vlastní značky.
47
Fotogalerie

Od Rihanny po Lady Gaga: Které slavné ženy mají vlastní beauty značky?

S beauty řadami slavných žen se v posledních letech roztrhl pytel – jen letos v červnu Lady Gaga představila novou image své značky Haus Labs a těšit se můžeme také na skin care produkty značky Rhode, která vznikla pod taktovkou Hailey Bieber. Které další celebrity mají úspěšné kosmetické brandy a co si stojí za to pořídit?

Po mnoho let měla spolupráce známých žen s kosmetickými firmami poměrně jednotvárnou podobu. Celebrity se zpravidla stávaly ambasadorkami zvučných značek a ještě nedávno bylo standardem prostě to, že sem tam některá z nich na trh uvedla vlastní parfém. Sláva těchto produktů ovšem byla často mizivá – stejně jako jejich výdrž. V poslední době se ale přece jen něco mění.

TIP NA VIDEO: Seznamte se se značkami přírodní kosmetiky

Video placeholde

Počet kosmetických značek, které slavné ženy přímo založily, strmě stoupá. Některé už navíc velmi úspěšně překonaly nevyhnutelnou nálepku prchavého podnikatelského záměru a postupně se na beauty trhu etablovaly jako výrazný a hlavně kvalitní hráč. Není to ale jen jméno zakladatelky, které zákazníky láká ke koupi. Spousta těchto kosmetických brandů si kromě skutečné kvality zakládá také na ohleduplnosti vůči přírodě i zvířatům.

Které značky slavných žen tedy stojí za to mít v hledáčku?

Článek pokračuje na další straně. >>>

Pokračování 2 / 11

Hailey Bieber: Rhode

Hailey Bieber v posledních týdnech na TikToku rozjela mánii, když se s fanoušky podělila o svou skin care rutinu a rozpoutala trend, který dále žije svým životem pod hashtagem #cleangirl. Modelka a influencerka je totiž známá pro zářivou, jemně opálenou pleť s kapkou zdravého sexy lesku, kterou sama přirovnává ke glazované koblize (a média to vděčně přejímají). Během natáčení videa Bieber použila i dva nespecifikované produkty, o nichž se dá předpokládat, že jsou součástí její nové beauty značky Rhode – což je mimochodem prostřední jméno Hailey. Zbrusu nový brand, který se bude zaměřovat na výživu a hydrataci pokožky, představí 15. června.

Pokračování 3 / 11

Lady Gaga: Haus Labs

„Když jsem byla mladá, nikdy jsem se nepovažovala za krásnou. Měla jsem problém najít svůj vnitřní i vnější půvab. A poté jsem objevila sílu make-upu,“ říká ke své veganské a cruelty-free kosmetické značce Haus Labs americká zpěvačka Lady Gaga. Značka, která existuje už od roku 2019, před pár týdny prošla rebrandingem a na trhu se znovu představuje od června. Zatím nabízí celkem devadesát produktů (na tvář, oči, obočí a rty), včetně luxusního balíčku sedmnácti vybraných líčidel Clean Artistry Vault za bezmála 11 tisíc korun.

Pokud toužíte Haus Labs vyzkoušet, rozhodně byste měla začít u očních linek a pigmentovaných olejů na rty. Nešlápnete vedle!

Pokračování 4 / 11

Rihanna: Fenty Beauty & Fenty Skin

Nelze samozřejmě vynechat ani barbadoskou zpěvačku a její kosmetické řady Fenty Beauty a Fenty Skin, které se už od září 2017 pravidelně rozrůstají o nové líčicí i pečující produkty. Zpěvačka si před založením Fenty až příliš často uvědomovala, že nabídka make-upů na trhu rozhodně není dostatečná a nemůže uspokojit potřeby žen všech barev i typů pleti. Rozhodla se to tedy změnit. I proto je jednou z hlavních výsad značky Fenty, jejíž název vychází ze zpěvaččina občanského jména, inkluzivita a škála produktů, ze které si vyberou všichni bez ohledu na pohlaví, gender či vzhled.

A na co si u Fenty vsadit? Mezi klíčové produkty patří především rudá tekutá rtěnka a matující make-up pyšnící se jednou z nejširších palet odstínů na trhu.

Pokračování 5 / 11

Victoria Beckham: Victoria Beckham Beauty

Victoria Beckham: Victoria Beckham Beauty

O kariéře módní návrhářky bývalé Posh Spice se dočtete téměř dennodenně, o její beauty řadě se ale to samé, minimálně v rámci České republiky, říct nedá. Stejně jako její oblečení i kosmetika Victorie Beckham dbá na moderní minimalismus a vhodnost pro každodenní nošení.

Za poslední dva roky se absolutním must-have kouskem stala především její řasenka, ale také hedvábná nude rtěnka v elegantním obalu.

Pokračování 6 / 11

Alicia Keys: Keys Soulcare

Alicia Keys: Keys Soulcare

Americká R&B zpěvačka je známá svou odhodlaností dělat věci trochu jinak a jít skutečně do hloubky, což dokládá i fakt, že se již několik let na velkých akcích objevuje nenalíčená. Odklon od povrchnosti reflektuje také její mini značka Keys Soulcare, která vznikla teprve vloni. Její podstatou jsou především rituály, které mají blahodárné účinky nejen na pleť a tělo, ale také na duši. I proto v nabídce kromě pleťových sér a balzámů najdete třeba také relaxační svíčky.

Kromě toho, že Keys Soulcare vybízí k tomu, aby si každý z nás během dne uměl najít pár minut jen sám pro sebe, se značka zaměřuje také na podporu organizací zajišťujících vzdělávání dětem v nouzi.

Pokračování 7 / 11

Millie Bobby Brown: Florence by Mills

Britskou herečku známou jako Eleven ze sci-fi seriálu Stranger Things miluje celý svět. Mladá Mills, jak se jí přezdívá, ovšem dlouho chtěla mířit ještě výš. Její pečující a make-upová řada Florence by Mills na první pohled jasně cílí především na zástupce generace Z. Jak ale říká sama herečka, nechce se upínat pouze na tužby mladých beauty nadšenců.

Kdo skutečně najde zalíbení v produktech, je ovšem jasné – vypovídají o tom pastelové barvy obalů, metalické oční stíny nebo třeba samolepky na pupínky ve tvaru mráčků.

Pokračování 8 / 11

Hayley Williams: Good Dye Young

Frontmanka punkrockové kapely Paramore svou lásku k rebelii jasně otiskuje i do své značky Good Dye Young zaměřující se na barvy na vlasy. Kdo jiný by měl založit brand orientující se tímto směrem než žena, kterou celý hudební svět zná především pro její zářivě oranžovou kštici?

Kromě saturovaných barev dbá Good Dye Young, za níž kromě Williams stojí také vlasový stylista Brian O'Connor, i na veganské složení. A zásadně se též staví proti testování na zvířatech.

Pokračování 9 / 11

Selena Gomez: Rare Beauty

Uvedení kosmetické značky této zpěvačky a herečky v rámci řetězce Sephora se stalo jednou z nejočekávanějších beauty událostí loňského roku. Obdobně jako Rihanna se svou Fenty také Gomez s Rare Beauty dbá především na inkluzivitu a dodává, že možnost vyjádřit svou osobnost i své tužby skrze make-up může mít blahodárné účinky na naši psychiku. A že by nám tato svoboda neměla nikdy chybět.

V nabídce naleznete především tekuté lesky na rty, rtěnky i lehké make-upy. A přidaná hodnota Rare Beauty? Produkty neobsahují žádné složky živočišného původu, a jsou tudíž vhodné i pro vegany.

Pokračování 10 / 11

Halsey: About-Face

Oblíbená americká zpěvačka a skladatelka vstoupila do roku 2021 skutečně úspěšně. Kromě toho, že porodila svého prvního syna, také uvedla vlastní značku odvážné kosmetiky About-Face. V čem je značka jiná? Její duši tvoří především nekonvenční obaly, výrazné barvy a třpytky. Mezi produkty rezonuje chuť experimentovat a odlišit se. Vymykají se totiž zkostnatělým standardům krásy a naplno oslavují člověka v jakékoliv fázi jeho života.

A co rozhodně stojí za vyzkoušení? Barevné tekuté oční stíny a metalické rtěnky v pytlíku.

Pokračování 11 / 11

Kylie Jenner: Kylie Cosmetics & Kylie Skin

Seznam by nebyl kompletní, kdybychom nezmínili značku jedné z nejvýraznějších členek rodinného klanu Kardashian–Jenner. Přestože zpočátku Kylie Cosmetics schytávala od upřímných beauty guru dost kritiky, byznys se vyplatil a Kylie Jenner záhy katapultoval na seznam miliardářek.

Kromě líčicích produktů, mezi nimiž v oblíbenosti dominují hlavně nude rtěnkové sety, má značka v nabídce také pečující řadu Kylie Skin a nově i kosmetiku pro děti.