Nová kampaň Versace pro podzim a zimu 2018-2019

Nová kampaň Versace pro podzim a zimu 2018-2019 Zdroj: Archiv firem

V kampani Versace pózuje 54 modelek a modelů. Je mezi nimi i Slovák

Módní dům Versace stvrzuje svou roli silného hráče a influencera novou netradiční kampaní. Vystupuje v ní bok po boku čtyřiapadesát modelek a modelů, což z ní činí nejdelší tištěnou reklamu v historii módní fotografie. 

Myšlenkou nové kampaně je klan, tedy „rodina Versace“. Jak víme, rodina hrála v historii módního domu zásadní roli. Založil ho v roce 1976 Gianni Versace s podporou starší sestry Donatelly a mladšího bratra Santa. Právě Donatella převzala pozici kreativní šéfky poté, co v roce 1997 Gianniho zastřelil sériový vrah Andrew Cunanan.

Dvacet let poté mu sestra vzdala hold přehlídkou Tributes, kde zrekapitulovala všechny jeho ikonické nápady, jimiž Gianni formoval sebevědomí žen v 80. a 90. letech. Celou show završily topmodelky této éry pózující ve zlatých šatech a módní dům měl o dostatečnou publicitu postaráno.

The 90s supermodels @carlabruniofficial @claudiaschiffer @iamnaomicampbell @cindycrawford @helenachristensen are back for a tribute to #GianniVersace. #VersaceSS18 #VersaceTribute #MFW _ Photo by @kevintachman

Příspěvek sdílený Versace (@versace),Zář 22, 2017 v 10:49 PDT

Ještě než se Donatella v září představí s novou kolekcí pro příští rok, upozornila na tu aktuální nebývalou kampaní. Čtyřiapadesát modelek a modelů, které fotil Steven Meisel, má symbolizovat „začlenění do rodiny Versace“. Jinými slovy, součástí tohoto klanu nejsou jen rodinní příslušníci nebo tým Donatelly Versace, ale i spřízněné modelky, vizážisti, stylisti a samozřejmě i věrní zákazníci.

Současně má kampaň vyjadřovat diverzitu, ačkoli právě zde je na první pohled patrné, že rozdílná je maximálně barva pleti několika modelů a modelek. „Chybí vám tam plus-size modelky,“ stěžují si někteří fanoušci na Instagramu.

Versace podzim/zima 2018-2019
Versace podzim/zima 2018-2019 | Zdroj: Archiv Versace

V kampani naopak nechybí hvězdy současného modelingu jako Kaia Gerber, Gigi a Bella Hadid nebo Stella Maxwell.

13/13 - #TheClansOfVersace value strength, newness, courage, loyalty, irony. #TeamDV Discover the #VersaceFW18 campaign at the link in bio.

Příspěvek sdílený Versace (@versace),Čec 14, 2018 v 3:05 PDT

12/13 - A team who protects her principles. #TheClansOfVersace #TeamDV Discover the #VersaceFW18 campaign at the link in bio.

Příspěvek sdílený Versace (@versace),Čec 14, 2018 v 2:57 PDT

1/13 - Shot by Steven Meisel, the #VersaceFW18 campaign features the longest-ever advertising image. Side by side, the main image features a cast of fifty-four models symbolizing inclusivity, a key value for Artistic Director, @Donatella_Versace and her vision for the brand. #TheClansOfVersace #TeamDV Photographer: #StevenMeisel Artistic Director: @donatella_versace Creative Ad Campaign Director: @ferdinandoverderi Casting Director: @pg_dmcasting Stylist: @kjeldgaard1 Makeup Artist: @patmcgrathreal Hair Artist: @guidopalau

Příspěvek sdílený Versace (@versace),Čec 14, 2018 v 1:05 PDT

I Slovensko má v této kampani svého zástupce, modela Davida Trulíka (uprostřed).

6/13 - The longest Versace line up is made up of a mega mix of personalities – from super models to young new talent in looks that are all about confidence. #TheClansOfVersace #TeamDV Discover the #VersaceFW18 campaign at the link in bio.

Příspěvek sdílený Versace (@versace),Čec 14, 2018 v 2:09 PDT

Jak se správně vyslovuje Versace? Podívejte se na video.

It's Versace not Versachee. #TeamDV to be revealed soon... Stay tuned! #TheClansOfVersace Directed by @ferdinandoverderi

Příspěvek sdílený Versace (@versace),Čec 14, 2018 v 12:28 PDT