Výživná a zdravá snídaně podle Koko: Zkuste míchaná vajíčka s avokádem!

17. dubna 2021 • 06:00
• Foto: iStock

Někdy je lepší zapomenout na rohlík se salámem a připravit si snídani, která je vydatná, zdravá a poctivá. 

Suroviny na 2 střídmé nebo 1 velkou porci: 3 vejce vel. M, 50 ml mléka nebo smetany na vaření, sůl, pepř, ½ banánové šalotky nebo 1 jarní cibulka, kousek chilli papričky (možno vynechat), ½ ready-to-eat hnědého avokáda, ½ lžičky (přepuštěného) másla, několik větviček koriandru (nebo pažitky, petrželky, bazalky či řeřichy – podle chuti), špetka strouhaného parmazánu nebo pecorina, další chilli a koriandr na ozdobu a pečivo k servírování

Postup

1. Rozklepněte vejce, přikápněte trošku mléka nebo smetany, osolte, opepřete, rozkvedlejte.

2. Šalotku nakrájejte najemno, stejně tak kousek chilli.

3. Avokádo rozkrojte, vydlabejte lžící a nakrájejte na kostičky.

4. Šalotku zpěňte na pánvi, po minutce přidejte avokádo a chilli a po dvou minutách přilijte vejce rozmíchaná s nasekaným koriandrem.

5. Na mírném plameni míchejte a těsně před finišem přilijte trošku mléka nebo smetany, zastavíte tím var.

6. Vypněte plotýnku, zamíchejte, posypte strouhaným sýrem a můžete servírovat.

Autor: redakce Ženy.cz
Jdi na homepage Zpět na začátek

Horoskopy