.

. Zdroj: Zdroj foto: Archiv firem / Grafika: Kristýna Dobeš Moučková

Fashion & beauty news: Seznamte se křišťálovými plavkami i chrámem krásy

Svět módy a krásy nezahálí ani v období jarních svátků a prodloužených víkendů. Připravili jsme si pro vás výběr sedmi klíčových fashion a beauty novinek, které by vám v dubnu neměly uniknout. Ve volné chvíli si můžete zajít odpočinout do nové svatyně krásy a designu v pražském Karlíně. A po zaslouženém relaxu si nezapomeňte obléct speciální mikinu, která ukazuje zdvižený prostředníček všem, kteří vám chtějí vzít svobodu rozhodovat se o svém těle.

Plavky PLOVE inspirované egyptskou bohyní

Značka PLOVE uvedla novou kolekci NUT obsahující 14 unikátních kusů plavek s krystalovou aplikací od slavného českého výrobce křišťálů Preciosa. Design je inspirovaný egyptskou bohyní nebe, vody a znovuzrození. „Chtěla jsem, aby se v plavkách z nové kolekce NUT cítila každá žena jako bohyně, protože právě jako vznešená Egypťanka je každá z nás Ta, která ochraňuje, nebo Ta, která nese tisíc duší. Propojení její osobnosti, ženství a znovuzrození s třpytivými prvky mi tak přišlo naprosto výstižné,“ přibližuje záměr Pavlína Miklasová, designérka a zakladatelka PLOVE. Své nové blyštivé kousky představí mimo jiné v květnu na designovém prodejním veletrhu Blickfang v Berlíně. Limitovanou edici plavek pořídíte na webu Plove.cz ve velikostech S, M a L.

Byssine

Beauty klub Byssine otevřel v pražském Karlíně nový „chrám čisté kosmetiky“, který slouží nejen jako luxusní prodejna, ale také jako zážitkový prostor pro individuální expresní rituály, díky kterým návštěvníci mohou ihned vyzkoušet účinky nabízených produktů na vlastní kůži. „Zákazníkům chceme nabídnout mnohem víc než jen kosmetické produkty. Jde nám o ucelený zážitek, který odpovídá holistickému přístupu značek, jež zastupujeme. Absolutně čisté a vysoce účinné botanické formulace, sofistikované textury i originální obaly vyzývají k hlubšímu vnímání kosmetiky a péče o sebe, které chceme novým prostorem a individuálním přístupem co nejvíce podpořit. Proto je pro nás důležité, abyste se vkročením do prodejny ocitli jakoby v jiném světě,“ vysvětluje zakladatelka a majitelka Byssine Lenka Šťastná. Vyzkoušet si zde můžete například španělskou high-end eko značku Ayuna, rakouskou „high-vibe“ kosmetiku Max & Me, Agent Nateur od americké vizionářky Jeny Covello nebo tradiční rakouský lékárenský brand Saint Charles. Byssine najdete na adrese Pernerova 136/45, otevřeno má vždy od pondělí do soboty.

Moje tělo, moje pravidla

Pražský obchod Ecstatic, známý pro svou osobitou nabídku oblečení, šperků a doplňků, představuje speciální edici mikiny Moje tělo, moje pravidla, která odkazuje na projekt Žena v zenu, za kterým stojí Lilia Khousnoutdinova. Módní kousek v sobě nese poselství, že každý člověk má absolutní právo na to se svobodně rozhodovat o svém těle. Mikina, která vznikla ve spolupráci s designovým studiem Butterflies & Hurricanes, tak zároveň odkazuje k problematice regulace interrupcí, která je v současné době ožehavým tématem nejen ve Spojených státech, ale také v Evropě. Kousek pořídíte na Ecstatic.cz za 1555 Kč.

.
.

Davines uvádí kampaň We Sustain Beauty 2023

Značka udržitelné péče o vlasy Davines oznámila spuštění sociálně-environmentální kampaně We Sustain Beauty 2023 ve spolupráci s Grow Beautiful. Tato iniciativa plynule navazuje na loňský průlomový ročník, který oslovil zákazníky po celém světě. Druhý rok kampaně si primárně klade za cíl posílit povědomí o regenerativním organickém zemědělství (ROC), které vede ke snížení emisí skleníkových plynů, a tudíž umí přispět ke zpomalení klimatických změn. V rámci We Sustain Beauty 2023 přišla značka také se speciální edicí tašek, které jsou vyrobené právě z regenerativně organicky certifikované bavlny, která je v Indii živena deštěm.

Zalando uvádí kolekci ve spolupráci s Paco Rabanne

Nakupovací on-line platforma Zalando navázala spolupráci s módním domem Paco Rabanne a společně vytvořily speciální kolekci Capsule by Paco Rabanne pro jaro a léto 2023. Každý kousek byl promyšlen a vytvořen tak, aby podněcoval emoce a umocňoval smyslový zážitek. Vybízí tak každého, kdo jej nosí, k probuzení smyslů a odhalení pestrosti vlastní osobnosti. Kolekce se skládá ze čtyřiceti kousků a doplňků, z nichž každý vychází z typické živelné estetiky Paco Rabanne. Od 12. dubna je seženete na Zalando.cz

.
.

Perricone MD představuje vyhlazující čisticí balzám

Americká kosmetická značka Perricone MD je známá pro své skincare produkty, které si zakládají na účinném složení plném kvalitních ingrediencí. Během dubna se jejich nabídka na českém trhu rozšiřuje o speciální čisticí balzám s chia olejem a patentovaným acyl-glutathionem, který bez zbytečného mastného nánosu pleť zbaví všech nečistot a zbytků make-upu. Díky vitaminu F navíc pokožku při pravidelném používání vyhlazuje, projasňuje a zbavuje drobných mimických vrásek. Produkt nakoupíte na Perriconemd.cz za 1039 Kč.

.
.

Puma x SpongeBob v kalhotách

Sportovní značka PUMA se spojila s oblíbenou kreslenou postavičkou SpongeBob v kalhotách a společně vytvořily novou kolekci pro dospělé i děti. Spolupráce se nese ve znamení květinových potisků a letních barev. Klíčovou součástí jsou pak graficky výrazné modely tenisek Suede, Slipstream, RS-Slide a Future Rider. Kolekce je dostupná v e-shopech Bibloo.cz, Basket-obchod.cz, Shooos.cz, Zoot.cz a PUMA.com

.
.