Last minute do plavek: Štíhlejší už za jeden týden!

11. srpna 2017
  • Last minute do plavek: Štíhlejší už za jeden týden!

    Čeká vás ještě dovolená u vody a vy při pohledu na plavky podléháte panice? Nemusíte. Tyhle triky vám pomůžou cítit se lépe a vypadat štíhleji už za týden.

    Chcete se s vidinou plážového povalování nebo večírků u bazénu vrhnout na superdrastickou dietu? Zapomeňte. 

    Jenom si tak zaděláte na pozdější problémy (ano, máme na mysli jojo efekt). Po třech dnech totiž tělo začne brát energii ze svalů, kdežto tuk nechá bez povšimnutí ležet na vašich problematických partiích.

    Máme pro vás chytřejší řešení. Vyzkoušejte tahle snadná opatření, díky kterým trošku splasknete a budete v plavkách působit mnohem štíhleji. A stačí vám na to sedm dní.

  • Hodně pijte

    Čím více vody, tím lépe. Možná vám to přijde jako paradox, ale je to tak. Když nepijete dostatečně, tělo okamžitě začne zadržovat vodu, kvůli čemuž vypadáte silněji. Voda také proplachuje a čistí vaše střeva a pomáhá proti zácpě.

    Vsaďte na čerstvé potraviny

    Kupované jídlo a jídlo v restauracích často obsahuje hodně cukrů a sodíku, což je příčinou zadržování vody v těle. Rafinované cukry a procesované potraviny jsou navíc rychle stravitelné, a tudíž vás zasytí jenom na chvíli. Vybírejte si proto raději čerstvé ovoce a zeleninu, celozrnné produkty a čisté proteiny, jako jsou například kuřecí prsa nebo ryby.

  • Cukr stranou

    Bakterie, které ve střevech produkují plyny, se totiž živí právě cukrem. Někteří lidé navíc neumějí správně trávit fruktózu, která se objevuje v nápojích a průmyslově vyráběných potravinách.

    Podle jedné studie není až polovina populace schopná najednou plně strávit dávku fruktózy větší než 25 gramů a právě její nestrávené zbytky jsou příčinou větší produkce střevních plynů.

    Chtěli byste raději sáhnout po umělých sladidlech? Bohužel i ta se chovají stejně. Proti nafouklému břichu skvěle funguje fenykl, který navíc podporuje trávení.

    720p 360p
    Které potraviny vám pomohou snížit hladinu cukru v krvi?

    Buďte vybíravá

    Některé druhy zeleniny (brokolice, květák, zelí nebo růžičková kapusta) jsou sice superzdravé, zároveň ale obsahují nestravitelnou složku zvanou rafinóza, která způsobí nafouklé břicho. Týden před dovolenou tedy sáhněte raději po rajčatech, paprikách nebo kapustě. Dalším zdrojem rafinózy jsou fazole. Vyhněte se tedy i jim. Pokud to není například ze zdravotních důvodů možné, pak volte raději suchou variantu. Namočením přes noc zlepšíte jejich stravitelnost.

    Článek vyšel v časopise Dieta. Více o hubnutí a zdravém životním stylu najdete v aktuálním čísle, které je k dostání právě teď.

    ...

Jdi na homepageZpět na začátek
Další příběhy