Jillian a její třicetidenní výzva: cvičte a hubněte | Ženy.cz
 


Cvičení na hubnutí podle trenérky celebrit Jillian Michaels

23. března 2018 • 14:32
Cvičení na hubnutí podle trenérky celebrit Jillian Michaels
• Foto: Istock.com

Chcete zhubnout? Vyzkoušejte online cvičební programy fitness trenérky Jillian Michaels. Tato slavná Američanka jich sestavila celou řadu. Mezi nejoblíbenější patří měsíční výzva nazvaná 30 Day Shred a program Body Revolution, který slibuje změnu postavy za 90 dní. S oběma vás seznámíme.

30 Day Shred: měsíční výzva na hubnutí

Jillian, k níž si s oblibou chodí pro radu celebrity a má i vlastní reality show, slibuje ve cvičebním plánu 30 Day Shred rychlou změnu postavy. Program je rozdělený podle obtížnosti do 3 stupňů a zahrnuje tři videa, která na internetu najdete pod názvem 30 Day Shred: level 1, 2 a 3. Každé z nich tedy cvičíte po deset dní. Video trvá vždy necelých 30 minut a spolu s Jillian předcvičují dvě její kolegyně, kdy jedna ukazuje verzi pro začátečníky a druhá pro pokročilé. Střídá se posilování a kardio, cviky nejsou příliš složité, dáte si např.: kliky, dřepy, různé varianty posilování břicha na zádech na podložce, běh na místě, boxování… Všechno se dá odkoukat i v případě, že máte slabší angličtinu. Při tomto cvičení budete občas potřebovat činky (začátečníkům bohatě stačí 1 kg) a kromě toho buďte připraveni na to, že Jillian si ráda zaskáče. Takže počítejte třeba s panáky, ve třetí sérii právě se zátěží v ruce.

Body Revolution: cvičební plán na 90 dní

Další Jillianin plán se jmenuje Body Revolution a jeho podtitul 90-Day Extreme Weight-Loss Systém neboli 90denní extrémní systém pro hubnutí napovídá, že se dost zapotíte. Cvičí se každý den od pondělí do soboty, neděle je regenerační, spolu s Jillian předcvičuje skupinka složená z žen i mužů. Jeden trénink zabere necelou půlhodinku, budete potřebovat činky a posilovací kabel. Opět se začíná od nejnižší úrovně a náročnost se zvyšuje – k jednodušším cvikům a se postupně přidávají i ty náročnější na koordinaci, Jillian ale každý cvik názorně ukáže.

Program zahrnuje celkem 15 videí zaměřených na posilování nebo kardio. Ta posilovací najdete pod názvem Workout 1 až 12, samostatný kardio trénink se jmenuje Cardio 1, 2 a 3. (Pokud se vám nechce lovit tolik videí na internetu, dají se koupit na Amazon.com.) A kdy které video cvičit?

První a druhý týden

Pondělí a čtvrtek – Workout 1
Úterý a pátek – Workout 2
Středa a sobota – Cardio 1

Třetí a čtvrtý týden

Pondělí a čtvrtek – Workout 3
Úterý a pátek – Workout 4
Středa a sobota – Cardio 1

Páty a šestý týden

Pondělí a čtvrtek – Workout 5
Úterý a pátek – Workout 6
Středa a sobota – Cardio 2

Sedmý a osmý týden

Pondělí a čtvrtek – Workout 7
Úterý a pátek – Workout 8
Středa a sobota – Cardio 2

Devátý a desátý týden

Pondělí a čtvrtek – Workout 9
Úterý a pátek – Workout 10
Středa a sobota – Cardio 3

Jedenáctý až třináctý týden

Pondělí a čtvrtek – Workout 11
Úterý a pátek – Workout 12
Středa a sobota – Cardio 3

Jillian Michaels a výsledky "jejích" žen

Je pro vás na cvičení nejtěžší přestat se vymlouvat a najít motivaci? Prohlédněte si, jaké výsledky mají ženy, které už cvičení podle Jillian absolvovaly. Podívejte se na trenérčin Instagram, kde má 1,2 milionu fanoušků a pravidelně zde zveřejňuje fotky před a po. Na Instagram trenérka dává také krátká videa pro ty, co mají na cvičení jenom chvilku a obsáhlejší fitness programy by nestíhali. Spoustu praktických tipů najdete i na Jillianině blogu.

Autor: Eva Tajanovská
Jdi na homepage Zpět na začátek