Zacvičte si s Andy: 5 super cviků s posilovací gumou

Trpíte na bolesti hlavy od krční páteře? Hrbíte se celé dny u počítače? S lepším držením těla vám mohou pomoci jednoduché cviky s posilovací (rezistenční, odporovou) gumou. Profesionální tenistka Andrea Hlaváčková se s její pomocí rozvičuje před každým tréninkem, a tak vám poradí, jak na to.

Ať už si chcete rozcvičit a zahřát ramena a vrchní zádové svalstvo před pořádným posilováním, nebo vás prostě jen trápí, jak se celé dny na home officu hrbíte u počítače – vyzkoušejte 5 jednoduchých cviků na horní polovinu těla s rezistenční gumou. Na videu vám jejich správné provedení ukáže Andrea Hlaváčková, která zároveň poradí, na co si dát pozor, abyste si neublížili.

Andrea Sestini Hlaváčková je skvělá, medailemi ovenčená česká tenistka, sportovní moderátorka, maminka a také jedna z účastnic loňského ročníku StarDance. Ve své on-line škole sportu ukáže, s čím trénují tenisové hvězdy, a provede vás celým tréninkem od rozcvičky přes posilování různých tělesných partií až po pořádné závěrečné protažení.