Jídlo, které vás zahřeje a nepřiberete ani deko navíc!

8. listopadu 2018
  • Jídlo, které vás zahřeje a nepřiberete ani deko navíc!

    S nástupem sychravého podzimního počasí nastalo u mnohých z nás každodenní dilema: Co si dát k jídlu, abych se zahřála? A jako na potvoru nám v mysli vytanou tučná nebo nezdravá jídla. Jídla, která zahřejí, ale nemusí nutně znamenat energetickou nálož. A my víme, která to jsou! Zkuste naše recepty.

    Ovesná kaše

    A začít můžeme hned po ránu. Už jste vyzkoušeli čím dál tím populárnější ovesnou kaši? Zahřeje, dodá potřebnou energii a zasytí na dlouhou dobu. Pokud si ji tedy připravíte doma a nekoupíte si tu připravenou v obchodě, která se jen zalije vodou. Ty bývají většinou zbytečně sladké. Vy zkuste neslazené vločky s mlékem, ovocem a minimem cukru nebo dalších sladidel. Med ani sirup totiž nemají méně kalorií, jak se někde mylně můžete dočíst. Recept na ovesnou kaši s jablky a skořicí najdete například zde!

  • Bowl s hovězím masem

    Nudle s hovězími proužky
    Možná máte zafixováno, že při dietě se má jíst jen světlé maso nebo ryby. Ale libovým hovězím rozhodně nic nezkazíte. Zkuste populární bowl, jídlo, které aktuálně milují všichni foodies. Jedná se o misku, kam přidáte všechny vaše oblíbené potraviny. Základem je zelenina – salát, baby špenát, kapusta, rajčata, paprika, cuketa nebo okurka, na co máte chuť.

    Bílkoviny dodáte pomocí luštěnin  zkuste cizrnu, fazole nebo červenou čočku a právě zmíněné dušené hovězí maso. Chybí nám ještě sacharidy, zkuste sladké brambory, kukuřici, pohanku, rýži, quinou nebo bulgur, doplňte zdravé tuky (avokádo, semínka nebo ořechy) a nějaký dressing, třeba quacamole a bowl máte hotovou!

  • Dýňová polévka

    Osvědčeným zahřívacím jídlem jsou polévky. Na podzim určitě vsaďte na dýně – jak na tu nejlepší dýňovou polévku, si přečtěte na webu recepty.cz nebo se podívejte na video:

    720p 360p
    Podzimní klasika? Rychlá dýňová polévka!

  • Zázvor

    Zázvor je skvělý nejen na zahřátí, ale i na podporu imunity. Přidat si ho můžete do čaje, pokud jde ale o jídlo, zkuste mrkvovou polévku se zázvorem podle receptu z časopisu F.O.O.D.
  • Skořice má spoustu blahodárných účinků
    Mimochodem – skořice by měla být během sychravých dní vaším každodenním společníkem. Většina z nás ji má spojenou s příjemnými prožitky, ať je to domácí štrúdl nebo svařené víno. Skořice ovšem skvěle pomáhá vyrovnávat hladiny krevního cukru, takže pomáhá snižovat hlad a chutě. Co takhle zkusit skořicový elixír nebo kuře se skořicí?

     

  • Kajenský pepř

    Autor: iStock.com
    Pokud přemýšlíte, čím ochutit svá jídla, dejte si kajenský pepř z chilli papriček. O kapsaicinu toho bylo napsáno dost, připomeňme jen, že má příznivý vliv na činnost srdce, pomáhá redukovat chuť k jídlu a dokonce zrychluje metabolismus tuků. Zkusit můžete třeba oblíbené chilli con carne.

  • Cibule

    Pokud cibuli před zamícháním do salátu přelijete horkou vodou, nebude kvasit a vydrží v salátu, její chuť ale bude méně výrazná

    A chybu určitě neuděláte, pokud budete každé jídlo pořádně zásobit cibulí. Cibule je bohatá na vlákninu a má minimum energie, takže jídlu dodá objem, nikoliv však zbytečné kalorie navíc. K tomu podpoří imunitu.

Klíčová slova:  dietazimapodzimteplo
Jdi na homepageZpět na začátek

Jak zhubnout

Partie Za jaký čas Kolik kg Jakým způsobem Jak zhubnout za týden Jak zhubnout za měsíc Břicho Zadek Stehna Boky Nohy Paže

V našem speciálu najdete vše, ať potřebujete zhubnout 5 kg, 8 kg, 10 kg nebo 20 kg. Všechny tipy jsou připravené ve spolupráci s odborníky. Víme, jak na ploché břicho, známe nejlepší cviky na zadek a stehna. Hubněte běháním, chůzí, plaváním, sexem nebo bez cvičení. Speciální tipy jak zhubnout po porodu. Komu pomůže Atkinsonova dieta, keto dieta, Dukanova dieta, pětifaktorová dieta a jaká jsou jejich úskalí? Jak na celulitidu, zdravý jídelníček a další tipy. S námi zhubnete zdravě a napořád!

 

1080p 720p 360p