Roman Šebrle hýbe Českem! Letní tour CRIVIT inspiruje k pohybu a rovnováze
Olympijský vítěz Roman Šebrle se stal ambasadorem letní sportovní roadshow značky CRIVIT, kterou znáte z prodejen Lidl. Společně chtějí motivovat Česko – ženy, muže i celé rodiny k tomu, aby si v každodenním shonu našli čas na sebe a pohyb. A to i bez drahých permanentek nebo hodin času.
Součástí této letní tour je unikátní pop-up stánek CRIVIT, ve kterém si můžete prohlédnout a nakoupit stylové a přitom cenově dostupné sportovní oblečení a vybavení. Navíc z inovativních materiálů.
Roman Šebrle - ikona české atletiky a člověk, který dobře ví, co znamená rovnováha mezi výkonem a zdravím. Jako první na světě překonal v desetiboji hranici 9000 bodů a více než dekádu držel světový rekord. „Jsem velmi rád, že jsem se mohl stát součástí projektu, jehož cílem je přivést lidi ke sportu. Zvednout je od tabletů, telefonů a motivovat k pohybu – nejen kvůli fyzičce, ale hlavně kvůli duševní pohodě,“ říká o své roli ambasadora letní roadshow značky CRIVIT.
Sport učí pravidelnosti, respektu a hlavně pomáhá udržet si zdravý životní styl. V dnešní době technologií a stresu je právě pohyb cestou k tomu, jak se cítit lépe. A to platí nejen pro sportovce, ale pro každého z nás. Hlavně ženy často myslí na všechny kolem, jen ne na sebe, proto v pop-upu najdou široký výběr od ponožek, přes trička a legíny z inovativních materiálů.

Věděli jste, že pod značkou CRIVIT:
najdete oblečení šetrné k přírodě. Funkční trička a šortky s certifikátem GRS jsou vyrobeny z recyklovaného materiálu
najdete oblečení na jógu, jehož materiály obsahují hydratační koenzym Q10, nebo kofein pro potlačování zápachu díky recyklované kávové sedlině
najdete funkční trička s chladícím efektem
V rámci letní roadshow CRIVIT navštíví pop-up stánek celkem 8 oblíbených letních lokalit v ČR. V každém městě se uskuteční setkání s některou ze známých sportovních osobností – kromě Romana Šebrleho také s jeho synem Štěpánem (fotbalistou), volejbalistkou Markétou Nausch Slukovou nebo slovenským BMX jezdcem Tomášem Toholem. Návštěvníci si mohou nejen vyzkoušet a zakoupit vybavení, ale také si užít inspirativní program.

Tour odstartovala pilotně v Berouně, následovala Praha a nyní se už můžou těšit v Brně, kam pop-up zavítá v termínu 8. – 13. července. A kam se tour vydá dál?
Olomouc
Liberec
Doksy
Turnov
České Budějovice
Praha
Celý projekt je součástí širší strategie značky CRIVIT, která se chce stát symbolem dostupného sportovního vybavení napříč Evropou. Nová mezinárodní kampaň s názvem „Find Your Move“ povzbuzuje každého – a hlavně ženy – k tomu, aby objevily pohyb, který je bude bavit. Ať už je to běh, chůze, jízda na kole nebo jóga doma v obýváku – důležité je začít.
Většina z nás tráví dne vsedě. Práce, děti, domácnost… V tomto kolotoči je snadné zapomenout na sebe. Ale právě proto přichází značka CRIVIT s jasným poselstvím: pohyb může být jednoduchý, dostupný a hlavně příjemný. Nemusíte podávat výkony. Stačí se hýbat s radostí – třeba začít tím, že se zastavíte na některé z letních zastávek.
Přijďte si prohlédnout, vyzkoušet a zažít to nejlepší od značky CRIVIT – a najděte si svůj vlastní rytmus. Více informací najdete na: lidl.cz/crivittour.