Zdravá a sytá snídaně: Jogurt s blumami a domácí granolou! | Ženy.cz
 


Zdravá a sytá snídaně: Jogurt s blumami a domácí granolou!

18. července 2019
Zdravá a sytá snídaně: Jogurt s blumami a domácí granolou!
Jogurt s blumami a granolou s kardamomem • Foto:Šárka Babická

Tápete, co si udělat k snídani, aby to zase nebyl jen obyčejný jogurt nebo míchaná vajíčka? Pro milovníky sladkých snídaní máme skvělý tip. 

JOGURT S BLUMAMI A GRANOLOU S KARDAMOMEM

4 porce

Příprava: 40 minut

GRANOLA: 85 g ovesných vloček, 2 lžíce lněných semínek, 1 lžíce strouhaného kokosu, 30 g nasekaných mandlí, 30 g pekanových ořechů, 1/4 lžičky kardamomu, 1/4 lžičky skořice, 1/4 lžičky mleté vanilky nebo semínka z 1/2 lusku, špetka soli, 1 lžíce olivového oleje a 1,5 lžíce javorového sirupu

DOKONČENÍ: 8 blum, 1 lžíce javorového sirupu, 500 g řeckého jogurtu

Postup:

1. Troubu předehřejte na 175 °C. V míse smíchejte všechny ingredience na přípravu granoly a důkladně, nejlépe rukou, promíchejte, aby se každá vločka ve směsi obalila. Granolu rovnoměrně rozložte na plech vyložený pečicím papírem a vložte do trouby. Pečte 15–20 minut. V průběhu pečení občas promíchejte, aby se granola shora nepřipalovala a upekla se rovnoměrně. 

2. Blumy rozpulte, vypeckujte a slupkou nahoru rozložte na plech vyložený pečicím papírem. Pokapejte javorovým sirupem a v troubě předehřáté na 200 °C pečte doměkka.

3. Pečené blumy navrstvěte spolu s řeckým jogurtem a granolou do skleniček.

Tip: Do receptu se hodí i další peckoviny, skvělé jsou švestky, ale i meruňky nebo broskve.

Další skvělé recepty najdete v aktuálním srpnovém čísle magazínu F.O.O.D.

Nestíháte jít do trafiky? Kupte si aktuální vydání jednoduše na www.ikiosek.cz! Dnes objednáte, zítra už ho máte ve schránce. A doprava je zdarma.

Food titulka

Autor: Karolína Fourová
Klíčová slova:  granolasnídaněreceptfood
Jdi na homepage Zpět na začátek

Horoskopy