Calvin Klein konečně sází na reálné ženy! Hvězdou je třiasedmdesátiletá modelka!

21. dubna 2017
Herečka a modelka Lauren Hutton je hvězdou kampaně Calvin Klein • Foto: Profimedia.cz

Poté, co loni převzal otěže značky Calvin Klein Raf Simons, bylo jasné, že se budou dít změny. A také se dějí – v nové kampani dámského spodního prádla, kterou značka představila tento týden, boří předsudky herečky ve věku od 18 do 73 let. 

Kampaně na spodní prádlo značky Calvin Klein patří k legendám módního průmyslu. Stačí vzpomenout na rok 1992 a mladičkou Kate Moss v objetí Marka Wahlberga. Tento ikonický vizuál se nakonec udržel přes dvacet let, jen namísto Kate a Marka nastoupily hvězdičky současné instagramové popkultury: zpěvák Justin Bieber nebo třeba Kendall Jenner, topmodelka z klanu Kardashians.

Zajímavostí je, že ani čtyřiasedmdesátiletý zakladatel značky Calvin Klein (prodal ji v roce 2002) nebyl s touto volbou zcela smířený. V jednom z rozhovorů otevřeně řekl, že Kendall Jenner dostala zakázku především díky počtu fanoušků na sociálních sítích, nemyslí si ale, že by právě ona ztělesňovala nadčasového ducha značky.

V loňském roce však došlo u Calvina Kleina k výraznému posunu, když na židli kreativního ředitele usedl Belgičan Raf Simons (poté, co opustil módní dům Dior). Ten nyní zodpovídá i za podobu kampaní spodního prádla a je to znát. 

Nový přístup 

Při natáčení nového spotu se totiž za kameru postavila režisérka Sofia Coppola, což samo o sobě slibuje citlivý a jemný přístup. Sama si také vybírala hlavní aktérky minutového spotu: Asi nejznámější tváří je herečka Kirsten Dunst, se kterou režisérka spolupracovala na filmech Smrt panen a Marie Antoinetta. Tu doplňují méně známé herečky Rashida Jones, Laura Harrier, Nathalie Love, Chase Sui Wonders (neteř návrhářky Anny Sui) a také osmnáctiletá Maya Thurman-Hawke (ano, dcera Umy a Ethana).

Důvodem, proč se teď o nové kampani všude mluví, je ovšem hlavní hvězda spotu – třiasedmdesátiletá modelka a herečka Lauren Hutton, která se sice objeví až na konci, ale je nositelkou poselství, že věk nehraje žádnou roli, pokud jde o stylové spodní prádlo.

Výsledek? Celý spot působí vkusně, radostně až snově a přitom víc autenticky a přirozeně. Ostatně, podívejte se na něj.

Mimochodem, pro Lauren Hutton je to další combeckový moment kariéry – už loni na podzim okouzlila na přehlídce značky Bottega Veneta pro jaro / léto 2017.

Lauren Hutton na přehlídce Bottega VenetaLauren Hutton na přehlídce Bottega VenetaAutor: Profimedia.cz

Jdi na homepageZpět na začátek
Další příběhy