Sacharidy, které pomohou zhubnout: Těchto deset si klidně dopřejte! | Ženy.cz
 


Sacharidy, které pomohou zhubnout: Těchto deset si klidně dopřejte!

7. listopadu 2019 • 06:00
  • Sacharidy, které pomohou zhubnout: Těchto deset si klidně dopřejte!

    Nízkosacharidová dieta je v současné době opět ve světle zájmu a je fakt, že řadě lidí pomohla zhubnout. Low-carb ovšem neznamená sacharidy vynechat zcela. Navíc, komu se chce jen tak přestat jíst chléb, těstoviny nebo ovoce? A další skvělé zpráva – správné sacharidy vám dokonce s hubnutím pomohou! Které si tedy dopřejte a které vynechte úplně?

    Sacharidy naše tělo potřebuje, ovšem je důležité vědět, které. Určitě je správné vyhnout se rafinovaným sacharidům, jako jsou potraviny z bílé mouky a bílého cukru, a to nejen, pokud chcete zhubnout, ale i pokud chcete žít zdravě.

    Zaměřte se ale na sacharidy komplexní. Leslie Langevinová, certifikovaná koučka, říká: „Komplexní sacharidy se v těle rozkládají pomalu kvůli vysokému obsahu vlákniny a pomáhají udržet hladinu cukru v krvi stabilní. Jsou taky bohatší na živiny. Denně snězte maximálně tři porce zdrojů sacharidů.“ Které si tedy můžete bez obav dopřát?

  • Quinoa

    Autor: iStock.com

    Velikost porce: 90 g

    Kalorická hodnota: 464 kJ

    Sacharidy: 19,7 gramu

    Vláknina: 2,6 gramu

    Bílkoviny: 4,1 gramu

  • Sladké brambory

    Autor: istock.com

    Velikost porce: 100 gramů

    Kalorická hodnota: 377 kJ

    Sacharidy: 20,7 gramu

    Vláknina: 3,3 gramu

    Bílkoviny: 2 gramy

  • Ovesné vločky

    Autor: Shutterstock.com

    Velikost porce: 45 gramů

    Kalorická hodnota: 796 kJ

    Sacharidy: 32 gramů

    Vláknina: 5 gramů

    Bílkoviny: 7 gramů

  • Divoká rýže

    Autor: iStock

    Velikost porce: 80 g vařené rýže

    Kalorická hodnota: 347 kJ

    Sacharidy: 17,5 gramu

    Vláknina: 1,5 gramu

    Bílkoviny: 3,3 gramu

  • Černé fazole

    Autor: Shutterstock.com

    Velikost porce: 85 g vařených fazolí

    Kalorická hodnota: 460 kJ

    Sacharidy: 18 gramů

    Vláknina: 6 gramů

    Bílkoviny: 7 gramů

  • Celozrnný chléb

    Autor: iStock.com

    Velikost porce: 1 plátek

    Kalorická hodnota: 420 kJ

    Sacharidy: 22 gramů

    Vláknina: 2 gramy

    Bílkoviny: 3 gramy

  • Maliny a ostružiny

    Autor: Dione

     

    Velikost porce: 50 gramů

    Kalorická hodnota: 175 kJ

    Sacharidy: 9,7 gramu

    Vláknina: 5,3 gramu

    Bílkoviny: 1 gram

     

  • Celozrnné těstoviny

    Autor: Shutterstock.com

    Velikost porce: 70 g vařených těstovin

    Kalorická hodnota: 364 kJ

    Sacharidy: 18,6 gramu

    Vláknina: 2 gramy

    Bílkoviny: 3,7 gramu

  • Čočka

    Autor: shutterstoclk

    Velikost porce: 100 g vařené čočky

    Kalorická hodnota: 481 kJ

    Sacharidy: 19,9 gramu

    Vláknina: 7,8 gramu

    Bílkoviny: 8,9 gramu

  • Jablka

    Autor: Shutterstock.com

    Velikost porce: 1 střední kousek

    Kalorická hodnota: 389 kJ

    Sacharidy: 24,7 gramu

    Vláknina: 4,3 gramu

    Bílkoviny: 5 gramů

    Pokud vás zajímají zdravá jídla, recepty a vůbec zdravý životní styl, spoustu inspirace najdete v aktuálním vydání časopisu Dieta. Čeká vás rozhovor s Lindou Rybovou a také velký materiál o tom, jak se mít ráda a jak mít ráda svoje tělo. K dostání právě teď!

    Nestíháte jít do trafiky? Kupte si aktuální vydání nebo e-magazín jednoduše na www.ikiosek.cz.

    Autor: red

Autor: aši
Jdi na homepage Zpět na začátek

Jak zhubnout

Partie Za jaký čas Kolik kg Jakým způsobem Jak zhubnout za týden Jak zhubnout za měsíc Břicho Zadek Stehna Boky Nohy Paže

V našem speciálu najdete vše, ať potřebujete zhubnout 5 kg, 8 kg, 10 kg nebo 20 kg. Všechny tipy jsou připravené ve spolupráci s odborníky. Víme, jak na ploché břicho, známe nejlepší cviky na zadek a stehna. Hubněte běháním, chůzí, plaváním, sexem nebo bez cvičení. Speciální tipy jak zhubnout po porodu. Komu pomůže Atkinsonova dieta, keto dieta, Dukanova dieta, pětifaktorová dieta a jaká jsou jejich úskalí? Jak na celulitidu, zdravý jídelníček a další tipy. Vypočítejte si své BMI. S námi zhubnete zdravě a napořád!