Chcete tělo jako hvězda? Inspirujte se radami trenérů celebrit

13. listopadu 2017
Chcete tělo jako hvězda? Inspirujte se radami trenérů celebrit
• Foto: Shutterstock.com

Svá těla jim svěřují nejúspěšnější ženy a muži ve svém oboru včetně slavných tváří. Jaké jsou rady špičkových odborníků, kteří pomáhají s jídelníčkem a cvičením hvězdám jako Jessica Biel, Eva Mendes nebo Oprah Winfrey?

1. Pište si deník 

Myslíte to s hubnutím opravdu vážně? Pokud ano, osobní trenérka a výživová poradkyně Jillian Michaels ze všeho nejdřív doporučuje začít si vést deník: „Napište si do něj všechno, co během dne sníte. Nestačí si ale jen poznamenat, že jste měla v úterý večer arašídy. Důležité je uvést, kolik jste si jich dala, v kolik hodin a v jaké náladě jste zrovna byla. Na základě toho si nejen zpětně uvědomíte, co všechno jste během dne snědla, ale hlavně vám to pomůže identifikovat stravovací chyby, které děláte.“

Jillian, jež je známá svým drsným přístupem ke klientům a cvičebním programem 30 Day Shred, který slaví úspěchy po celém světě, vidí smysl deníku i v tom, že tak lze pochopit důvody vašeho mlsání – může to mít na svědomí klesající hladina cukru v krvi, nevědomé přeskočení některého z důležitých jídel anebo odhalíte nejdůležitějšího viníka narůstajících kilogramů, který pravidelně narušuje vaši snahu jíst zdravě.

2. Zapomeňte na čísla

Postavte se na váhu, zavřete oči a představte si číslo, které by se mělo objevit na displeji, aby vám na tváři vykouzlilo úsměv… Stop! Harley Pasternak, jehož radami se řídí americká zpěvačka Alicia Keys i herečka s dokonalým tělem Eva Mendes, radí v tomto případě změnit strategii.

„Zaměříte-li se na ideál v podobě kilogramů, předem si uvědomte, že se upínáte na něco, co závisí na spoustě proměnných, které ani nemáte šanci ovlivnit. Svým klientkám, jež mají tendenci ověřovat si svoje úsilí na váze, říkám, ať si zvyknou na skutečnost, že změna, pro kterou se rozhodly, se nedá vyhodnocovat každý týden, či dokonce den, nějakým číslem, ale že jde o cestu, ve které budou pokračovat po celý svůj život, a tak není důvod se na ní neustále zastavovat a váhat.“

3. Změna ano, ale pomalu 

„Musela jsem ty knedlíky sníst. Přece je nevyhodím… Ale příště už se to nestane.“ Vůči podobným větám už je Bob Greene imunní. Dlouholetý osobní trenér moderátorky Oprah Winfrey slyšel od svých hvězdných klientů stovky důvodů, proč se jim nepodařilo navždy se rozloučit s milovanými pochoutkami.

A tak ví, o čem mluví, když navrhuje nepřistupovat ke změně jídelníčku příliš razantním způsobem: „Většina lidí, kteří se rozhodnou hubnout, se ze dne na den rozloučí se svými dosavadními favority v jídle. Začnou se na ně dívat jako na něco zakázaného, a naopak zeleninu vyzdvihují do nebes. To je ale špatně. Pokud chcete jíst jinak, dejte svému tělu čas zvyknout si na nový směr. Nevzdávejte se hned toho, co vám dřív tak chutnalo. Dopřejte si to v malé míře třeba ke svačině, a naopak změňte složení hlavních jídel. Když se vám to povede, postupně se propracujete i k novému složení svačin.“

4. Jezte, pijte, přemýšlejte 

Herečky Jessica Biel, Halle Berry, Anne Hathaway i herci Bradley Cooper a Zac Efron si nemůžou vynachválit Ramonu Braganza. Jedna z nejlepších trenérek v Los Angeles v práci prosazuje vlastní techniky, jak dosáhnout těch nejlepších výsledků. Známá je její metoda 3-2-1, která ve zkratce shrnuje ideální cvičební plán nehledě na to, jestli máte dvacet minut nebo hodinu: 3x kardio, 2x silový trénink a 1x core.

Ramona má i tipy, jak si chytře poradit s jídelníčkem: „Až se budete příště rozhodovat, zda zvolit červené, nebo bílé maso, uvědomte si, že bílé maso má poloviční množství tuku a větší podíl bílkovin. Chytře si vybírejte i sladkosti – dýňový koláč má mnohem méně kalorií než ořechový, a přitom oba chutnají skvěle. Abyste se necítili jako otroci, osvojte si v jídle metodu 80 : 20 – pět a půl dne v týdnu jezte zdravá jídla a ve zbývajícím čase si dejte, co by pro vás bylo za normálních okolností tabu. Rozhodně ale zapomeňte na myšlenku, že když jídlo vynecháte, zhubnete.“

Toto je jen pět z dalších deset tipů. Všechny najdete ve speciálu Diety Super tělo: 15 minut denně stačí, který je právě v prodeji. Najdete v něm spoustu dalšího čtení, které vám pomůže nejen k vysněné postavě, ale také nastartovat zdravý životní styl. Čtěte to nejlepší z Diety!

Kupte si speciál Super tělo aneb 15 minut denně stačí prostřednictvím SMS:

Pošlete SMS na číslo 902 11 ve tvaru: DTELO mezera JMÉNO mezera PŘÍJMENÍ mezera ADRESA mezera MĚSTO mezera PSČ

Příklad: DTELO Jan Novak Prubezna 233 Olomouc 77900

Cena každé přijaté SMS je 99 Kč vč. DPH (zahrnuje poštovné i balné). Provozuje CN INVEST, a. s., infolinka 296 363 199 ve všední dny 8–16 hod., mobil@cninvest.cz, www.platmobilem.cz

 

Dieta Speciál 15 minut denně stačí!

Jdi na homepageZpět na začátek
Další příběhy