Obočí se v posledních letech stalo jednou z nejdůležitějších partií ženského těla. Alespoň z hlediska kosmetiky. V roce 2014 náhle stouply prodeje tužek na obočí a eyebrow kitů o 52 %, což marketéři označili jako Cara Delevingne efekt (podle topmodelky s ikonickým obočím). Od té doby platí, že čím silnější, tím lepší. Ale nebylo tomu tak vždy...
Nejen střihy šatů nebo vlasů se v průběhu desítek let výrazně proměňovaly. Také obočí, které teď hraje v kosmetice prim, mělo na počátku minulého století úplně jiný tvar a prošlo zajímavým vývojem. Podívejte se na stručnou historii jeho úpravy a zjistěte odpověď na otázku, jaké se bude nosit v blízké budoucnosti. Zůstane v kurzu Cara, anebo se omrzí a vrátíme se k tenčím liniím ve stylu Kate Moss? Anebo něco úplně nového?
Cara Delevingne a Kate Moss v kampani Burberry