Jste tlustá a oteklá? Šest rychlých tipů, jak se zbavit vody v těle!

7. srpna 2017
  • Připadáte si tlustá a žádné zaručené dietní tipy nefungují? Na vině může být voda, kterou zadržujete v těle! Člověk ji může nashromáždit pekné množstíví! Prostudujte si našich šest tipů, co dělat, abyste předešli nepříjemným i zdravotně škodlivým otokům!

    Voda, pokud s ní neumíte správně zacházet, dokáže být pěkný prevít. Ve vašem těle dokáže nadělat značnou paseku. Víme, jkaé jsou příčiny přílišného množství vody v těle! Na tyhle věci se zaměřte!

    1. Sodík. Nadměrný příjem sodíku je pro tělo nebezpečný. Zadržuje v těle vodu a ta může způsobit otoky. Sodík je obsažen v běžné soli, konzervách a masných výrobcích, jako jsou např. salámy. Radíme nepřehánět to s těmito potravinami a používat himálajskou či alpskou sůl.

    2. Vitamin B6. Udržuje rovnováhu ve vašem těle. Je obsažen v pistáciích, slunečnicových semínkách, tuňákovi, kuřecím či hovězím mase bez tuku.

  • Paradoxně i dehydratace


    OtokyOtokyAutor: istockphoto.com
    3. Draslík. Je to důležitý minerál, který se z těla dostává zejména při pocení. Pokud jej chcete mít dostatek, jezte melouny, brambory nebo banány.

    4. Dehydratace. Při nedostatku tekutin si tělo začne dělat zásoby a tvoří se otoky. Dbejte tedy na správný pitný režim.

  • Ovoce


    VodaVodaAutor: Shutterstock.com
    5. Hořčík. I jeho nedostatek způsobuje zadržování vody v těle. Abyste jej měli dostatek, dejte si třeba čokoládu, špenát, avokádo, hrách nebo jogurt.

    6. Fresh. Džusy z čerstvého ovoce a zeleniny, podobně jako některé byliny (třeba pampeliška), vám pomohou s detoxikací organismu způsobenou požíváním uměle zpracovaných potravin, které obsahují sladidla a chemické látky.

Jdi na homepage Zpět na začátek
Další příběhy