5 úspěšných žen, které našly díru na trhu, začaly podnikat a daří se jim

16. března 2017
Ženy podnikatelky a jejich byznys. • Foto: Baboolik

Seznamte se s podnikatelkami, které k byznysu přivedl okamžik, kdy zjistily, že jim na trhu chybí něco, bez čeho se prostě neobejdou. A tak to všechno začalo…

Podnikání bývá doménou mužské populace a ženy jsou považovány spíše za okrasný doplněk úspěšných byznysmenů. Přinášíme vám příklady žen, kterým podnikání vyšlo.

Bamboolik
V tandemu se zrodil Bamboolik, dnes zavedený e-shop, který se původně zaměřil na plenkové kalhotky, a protože vše šlo dobře, tak se jeho sortiment postupně rozšířil. Za tímto projektem stojí jeho zakladatelky a jednatelky společnosti Zuzka Hloušková a Radka Martínková.

Zuzka, vystudovaná matematička a původní profesí interní auditorka, je autorkou plenkového systému Bamboolik, a tedy Bamboolikovou „duchovní maminkou“. V současnosti má ve firmě na starosti především výzkum, vývoj a logistiku. Radka, ekonomka a původní profesí manažerka, je v Bamboolikovi zodpovědná za strategické plánování, rozvoj obchodu a marketingu a finance. Obě podnikatelky jsou matkami. Takže, jak na svých stránkách píší, jen velmi těžko by se jim podnikalo bez podpory a pomoci jejich manželů.

Cliché Shoes
Již pět let na trhu úspěšně funguje firma Cliché Shoes podnikatelky Lindy Vaňkové. Její e-shop se zaměřuje na obuv ve velikostech 37 – 43. „Nejvíce modelů vám přinášíme ve velikostech 38 – 43. Nikde jinde v České republice nenajdete tolik modelů obuvi ve velikosti 42!“ píše se na stánkách společnosti.

Nápad věnovat se větším nožkám přinesl Lindě Vaňkové sám život – do Popelčina střevíčku by se rozhodně nevešla. A že se podnikatelce daří, dokazuje už jen to, že si mohla otevřít kamenný obchod na pražském Novém Městě. Kromě bot její firma nabízí kabelky, peněženky, bižuterii a další doplňky.

SegraSegra
Sestry Dagmar a Eliška Mertovy založily roku 2007 úspěšnou streetovou značku SegraSegra. Jejich cílem bylo vyvést cyklistickou módu ze slepé uličky barevných sportovních dresů a elastických doplňků.

„Pracujeme s kvalitními materiály, přírodními i syntetickými, použitými tak, aby bylo oblečení funkční, ale zároveň elegantní. Naší filozofií je “bike-to-office fashion”, designová móda s vlastnostmi sportovního oblečení,“ píšou na svých stránkách. Kromě e-shopu mají i kamenné prodejny. Jejich podnikání již přesáhlo hranice ČR.

Klíčová slova:  podnikánípráce
Jdi na homepage Zpět na začátek
Další příběhy