Platforma smsticket umožňuje moderní prodej vstupenek

Platforma smsticket umožňuje moderní prodej vstupenek Zdroj: smsticket s.r.o.

Jak prodat vstupenky na akce? Zkuste na to jít chytře

Pořadatelé akcí musí myslet nejen na to, jak dokonalou akci naplánovat a jak ji skvěle zorganizovat. Důležité je též umět dát o akci vědět potenciálním zájemcům a prodat na ni vstupenky. Napadlo vás, že správnou volbou prodejce vstupenek ji dokážete i marketingově podpořit? Platforma smsticket je poměrně novým hráčem na trhu, který využívá synergie s dalšími partnery a nabízí chytrý prodej vstupenek nejen na kulturní, ale i na sportovní či jiné akce.

I u prodeje vstupenek jednoznačně platí, že nestačí mít dobrou myšlenku, dokonce ani skvělé zboží či službu, ale musíte je umět prodat. Využití platformy smsticket je dobrou cestou, jak prodávat vstupenky úspěšně, navíc s marketingovou podporou, která může z tohoto partnerství vyplynout. Tato mladá, dynamická firma funguje jako běžný vstupenkový portál, ale s řadou benefitů pro pořadatele akcí. Právě v loňském roce firma zcela zásadně posílila podporu pořadatelů kulturních a sportovních akcí. K tomu navíc smsticket loni výrazně rostl a dokázal prodat až třínásobek vstupenek ve srovnání s předchozím rokem. Z prodejce vstupenek na kulturní akce vyrostl partner vhodný i pro prodej vstupenek na sportovní události, vzdělávací akce a jakékoliv další události, které jsou spojeny s prodejem vstupenek.

Bez prodeje vstupenek online to už nejde. Ale nemusí to stačit

Platforma smsticket umožňuje pořadatelům nejen moderní formu online prodeje vstupenek, ale též tisk papírových vstupenek a poskytnutí pokladny pro prodej za hotové. Vždy dle potřeb konkrétního pořadatele. Prodej vstupenek se tedy nabízí jako kompletní vstupenkový servis, který obnáší online prodej vstupenek s podporou všech důležitých platebních metod, včetně Apple Pay a Google Pay, jejich prodej na místě akce a k tomu odbavení, poskytnutí statistik prodeje a vyúčtování. Součástí může být rovněž setting plán pro prodej místenek u akcí na sezení.

Nebojte se žádných zdlouhavých procesů při nasazování vstupenek do prodeje

I když na zahájení prodeje spěcháte, určitě vše stihnete. Rozběhnutí prodeje vstupenek nemusí trvat déle než pět minut. Není to administrativně náročné a zvládnete s prodejem začít kdykoliv potřebujete.

Zatím to vypadá, že je smsticket rozhodně dobrý prodejce vstupenek, ale v čem je lepší?

Třeba v tom, že vám díky implementovaným chytrým IT technologiím a svým partnerům pomůže s marketingovou podporou akce. Výrazně tak sníží vaše marketingové a reklamní výdaje na propagaci, dokáže ji dělat cíleně, co se týče lokalit, a rovněž personalizovaně.

Využijte i další marketingové nástroje od smsticketu pro vaši událost. Prozkoumejte dostupné marketingové a promo nástroje přímo na webových stránkách smsticket.

Jaké jsou vaše možnosti? Umístit je možné QR kód na plakát či pozvánku. Snadno do stránky o akci vložíte prodejní odkaz pro rychlý nákup. Při pořádání více akcí využijete prodejní box (tzv. magický box). Vstupenky lze prodávat i přímo na webu pořadatele pomocí prodejného iframu. Jednoduché je i propojení s facebookovou událostí. Navíc veškeré kontakty těch, kteří si zakoupili vstupenku prostřednictvím smsticket, si velice jednoduše jako organizátoři akce vygenerujete a můžete je následně využít v rámci SMS marketingu. Zákazníci již totiž při zakoupení vstupenky poskytli souhlas se zasíláním obchodních sdělení.

Se smsticket jdete do prodeje s partnerem, který je plně připraven pro prodej vstupenek v 21. století

Jedná se o platformu, která nabízí řadu benefitů, třeba díky svému propojení s inovativní platební bránou Pays či s parkovacím systémem Parkum. Toto partnerství dokáže nabízet výhody nejen konkrétním pořadatelům akcí. Stává se dokonce součástí chytrých měst a vynikajícím příkladem je třeba město Zlín, kde využívají všechny zmíněné technologie.

Představte si interaktivní město, které s vámi nejen komunikuje, ale rovněž vás průběžně informuje o místních událostech, nebo vám usnadňuje placení různých poplatků. Tento koncept je ve Zlíně i v dalších městech uskutečňován i díky smsticketu v kooperaci s partnery, jakými jsou Pays a Parkum. Zde je několik příkladů, jak to může fungovat:

Zákazníci, kteří využívají platby přes Pays a souhlasí s přijímáním informací, obdrží bonusy ve formě doporučení na zajímavé kulturní akce, když si zakoupí produkty související s kulturou.

Návštěvníci, kteří si pořídí vstupenky online na konkrétní místa, získají tipy na nadcházející kulturní události v této oblasti.

Když někdo zaparkuje auto v určené zóně, dostane automaticky informace o kulturních akcích v okolí.

Také stálí klienti platebních a jiných služeb v dalších regionech mohou projevit zájem o informace týkající se kulturních a jiných akcí a s jejich souhlasem jim poté lze zaslat nabídku. Díky partnerství se smsticket může být i vaše akce takto chytře propagována.

Zajistěte své akci úspěch. Dejte o ní vědět, a to bez zbytečně přehnaných marketingových nákladů.