...

... Zdroj: istock.com

Francouzská škola módy v Bratislavě přijímá nové studenty!

Až do poloviny září mají všichni milovníci módy možnost absolvovat přijímací pohovor na tříleté bakalářské studium v Bratislavě, konkrétně obor Produktový manažer pro módní marketing a design. Pobočka francouzské školy Mod´Spe Paris nabízí výuku poskytovanou opravdovými profesionály ve svém oboru a navíc praxi v nejprestižnějších módních domech na světě. To zní skvěle, nemyslíte?

Vysoká škola módy v Bratislavě je silně spjata s kolébkou módy, tedy Francií. Klade důraz na dynamismus, který chce právě Francie neustále přinášet do světa módy i módního marketingu. „Proto se studium na naší škole neustále mění, přizpůsobujeme ho trendům, které vyžadují módní průmysl a budoucí potenciální zaměstnavatelé našich studentů,“ vysvětluje Daniel Wertel, ředitel Mod´Spe Paris a předseda Francouzské federace dámské konfekce.

Stáž u Diora a Hermès

V prvním ročníku získají studenti znalosti z oblasti kultury módy a z produktové specializace. Konkrétně si osvojí historii módy, trendy v módě, úvod do fashion designu, základy marketingu, ekonomické prostředí v módním průmyslu. Z všeobecné teorie zase grafický design nebo třeba obchodní angličtinu. Nechybí samozřejmě ani praxe, na které si škola velmi zakládá. Studenti ji absolvují v prestižních módních domech, jako jsou například The Kooples, Paul & Joe, La Halle, Hermès nebo Christian Dior. Takové zkušenosti samozřejmě něco stojí. Bakalářské studium vás vyjde na 7850 eur. Částku si můžete rozložit do dvou splátek.

Módní guru

I když to k tomu dost navádí, nenechte se zmást. Ze studentů vysoké školy módy totiž nebudou módní návrháři ani tvůrci módních trendů, ale ti, kteří vedou kreativní tým a mají módní trendy v malíčku. Škola totiž funguje na principu "fashion business school", takže kombinuje marketing a management. Absolventi nemusí nutně získat uplatnění jen na poli módy, ale samozřejmě také třeba v kosmetickém průmyslu a v designu jako takovém.

Více informací najdete na www.modspeparis.com