..

.. Zdroj: Orbit

Orbit oplácí úsměvy a SOS dětským vesničkám daruje 964 641 Kč!

Značka Orbit se v letošním roce již podruhé rozhodla chránit dětské úsměvy.  Během 6týdenní kampaně Oplať úsměv, kdy 1 % z ceny každého v tomto období prodaného výrobku Orbit putovalo ohroženým dětem ze SOS dětských vesniček, se vybral téměř 1 milion korun, což je o 8,2 % více než loni. Prostředky jsou určeny na aktivity spojené s osobním rozvojem dětí, pomohou jim získat úsměv a zprostředkovaně i sebevědomí skrze celou řadu aktivit včetně osvěty v oblasti dentální hygieny. Nad rámec darované částky se totiž podařilo zrealizovat školení dentální hygieny pro sociální pracovnice i děti, a rozdat 900 dentálních balíčků a navíc dětem uspořádat edukativní a zároveň zábavné odpoledne se zapojením ambasadorů kampaně.

Finanční dar ve výši 964 641 Kč poputuje nejen na vybavení nízkoprahového centra SOS Kajuta včetně vybavení koupelen, ale také na jeho celoroční provoz a mzdové náklady sociálních pracovníků, kteří pro děti zajišťují chod programů zaměřených na rozvoj sociálních dovedností včetně péče o zdraví a dentální hygienu i smysluplné využití volného času.

Značka Orbit je velmi hrdá, že může pomáhat tam, kde je to nejvíce potřeba. Druhý ročník kampaně Oplať úsměv navíc díky všem, kteří si zakoupili žvýkačky bez cukru Orbit, překonal ve výši daru ten předchozí, což nás velmi těší a věříme, že se nám podařilo dětem ze SOS dětských vesniček dodat sebevědomí se usmívat. Děkujeme všem, kteří se zapojili!“ komentuje druhý ročník kampaně Erika Havrillová, brand managerka značky Orbit pro střední Evropu.

V duchu hesla „zdravým úsměvem ke zdravému sebevědomí“ zaměřila značka Orbit svou pozornost nejen na oblast dentální hygieny, ale také na zdravé sebevědomí dětí, jež je se zdravým úsměvem velmi úzce spjato. Mimo darované prostředky uspořádala dentální workshopy pro sociální pracovnice, zaměřila se i na děti samotné, kterým kromě správných návyků dentální hygieny darovala také 900 dentálních balíčků pro správnou péči o ústní zdraví. Efekt edukativních aktivit umocnily i na míru vytvořené omalovánky a knížka, jež hravou formou shrnují péči o zdravý úsměv, a navíc jsou na webu k dispozici i pro veřejnost. Ambasadorkou kampaně se stala Iva Kubelková a kampaň podpořil i Petr Nasty Cerha – oba se aktivně zapojili a dětem navíc ještě předali své zkušenosti, motivaci a sebevědomí se usmívat v každé situaci.

„Velmi si vážíme spolupráce se značkou Orbit a z vybrané finanční částky máme velikou radost! Nejde pouze o peníze, které nám pomohou k dalšímu fungování SOS dětských vesniček, ale kampaň Oplať úsměv má také obrovskou přidanou hodnotu ve své edukativní činnosti v oblasti dentální hygieny a podpory sebevědomí dětí, což jsou dary k nezaplacení,“ dodala Mgr. Jindra Šalátová, národní ředitelka SOS dětských vesniček.