Od Rihanny po Lady Gaga: Které slavné ženy mají vlastní beauty značky?

Jen další obohacení byznys plánu, nebo skutečně kvalitní kosmetika, která stojí za pozornost? S beauty řadami slavných žen se v posledních letech doslova roztrhl pytel a zdá se, že další budou přibývat...

Po mnoho let jsme sledovali nespočet slavných žen, jak se postupně stávají ambasadorkami zvučných kosmetických značek. Už teď je ale jasné, že nešlo o konečný stav. Ještě nedávno bylo standardem, že sem tamnějaká ženská celebrita na trh uvedla vlastní parfém. Jejich sláva ale byla často podobně mizivá jako samotná výdrž produktu. V poslední době se ale přeci jen něco mění.

TIP NA VIDEO: Osm žhavých kosmetických trendů na podzim

Počet kosmetických značek, které založily slavné ženy, strmě stoupá. Některé už navíc velmi úspěšně překonaly nevyhnutelnou nálepku dalšího prchavého podnikatelského záměru a postupně se na beauty trhu etablovaly jako výrazný a hlavně kvalitní hráč. Není to ale jen jméno zakladatelky, které zákazníky láká ke koupi. Spousta těchto kosmetických brandů si kromě skutečné kvality zakládá také na ohleduplnosti vůči přírodě i zvířatům.

Které značky slavných žen tedy stojí za to mít v hledáčku?

Článek pokračuje na další straně. >>>