Cvičení na hubnutí podle trenérky celebrit Jillian Michaels

Chcete zhubnout? Vyzkoušejte online cvičební programy fitness trenérky Jillian Michaels. Tato slavná Američanka jich sestavila celou řadu. Mezi nejoblíbenější patří měsíční výzva nazvaná 30 Day Shred a program Body Revolution, který slibuje změnu postavy za 90 dní. S oběma vás seznámíme.

30 Day Shred: měsíční výzva na hubnutí

Jillian, k níž si s oblibou chodí pro radu celebrity a má i vlastní reality show, slibuje ve cvičebním plánu 30 Day Shred rychlou změnu postavy. Program je rozdělený podle obtížnosti do 3 stupňů a zahrnuje tři videa, která na internetu najdete pod názvem 30 Day Shred: level 1, 2 a 3. Každé z nich tedy cvičíte po deset dní. Video trvá vždy necelých 30 minut a spolu s Jillian předcvičují dvě její kolegyně, kdy jedna ukazuje verzi pro začátečníky a druhá pro pokročilé. Střídá se posilování a kardio, cviky nejsou příliš složité, dáte si např.: kliky, dřepy, různé varianty posilování břicha na zádech na podložce, běh na místě, boxování… Všechno se dá odkoukat i v případě, že máte slabší angličtinu. Při tomto cvičení budete občas potřebovat činky (začátečníkům bohatě stačí 1 kg) a kromě toho buďte připraveni na to, že Jillian si ráda zaskáče. Takže počítejte třeba s panáky, ve třetí sérii právě se zátěží v ruce.

Body Revolution: cvičební plán na 90 dní

Další Jillianin plán se jmenuje Body Revolution a jeho podtitul 90-Day Extreme Weight-Loss Systém neboli 90denní extrémní systém pro hubnutí napovídá, že se dost zapotíte. Cvičí se každý den od pondělí do soboty, neděle je regenerační, spolu s Jillian předcvičuje skupinka složená z žen i mužů. Jeden trénink zabere necelou půlhodinku, budete potřebovat činky a posilovací kabel. Opět se začíná od nejnižší úrovně a náročnost se zvyšuje – k jednodušším cvikům a se postupně přidávají i ty náročnější na koordinaci, Jillian ale každý cvik názorně ukáže.

Program zahrnuje celkem 15 videí zaměřených na posilování nebo kardio. Ta posilovací najdete pod názvem Workout 1 až 12, samostatný kardio trénink se jmenuje Cardio 1, 2 a 3. (Pokud se vám nechce lovit tolik videí na internetu, dají se koupit na Amazon.com.) A kdy které video cvičit?

První a druhý týden

Pondělí a čtvrtek – Workout 1 Úterý a pátek – Workout 2 Středa a sobota – Cardio 1

Třetí a čtvrtý týden

Pondělí a čtvrtek – Workout 3 Úterý a pátek – Workout 4 Středa a sobota – Cardio 1

Páty a šestý týden

Pondělí a čtvrtek – Workout 5 Úterý a pátek – Workout 6 Středa a sobota – Cardio 2

Sedmý a osmý týden

Pondělí a čtvrtek – Workout 7 Úterý a pátek – Workout 8 Středa a sobota – Cardio 2

Devátý a desátý týden

Pondělí a čtvrtek – Workout 9 Úterý a pátek – Workout 10 Středa a sobota – Cardio 3

Jedenáctý až třináctý týden

Pondělí a čtvrtek – Workout 11 Úterý a pátek – Workout 12 Středa a sobota – Cardio 3

VIDEO TIP: Zacvičte si rychlý cardio/ hiit workout podle sportovkyně Kristýny.

Jillian Michaels a výsledky "jejích" žen

Je pro vás na cvičení nejtěžší přestat se vymlouvat a najít motivaci? Prohlédněte si, jaké výsledky mají ženy, které už cvičení podle Jillian absolvovaly. Podívejte se na trenérčin Instagram, kde má 1,2 milionu fanoušků a pravidelně zde zveřejňuje fotky před a po. Na Instagram trenérka dává také krátká videa pro ty, co mají na cvičení jenom chvilku a obsáhlejší fitness programy by nestíhali. Spoustu praktických tipů najdete i na Jillianině blogu.

Check out @MelanieGehl223's AMAZING transformation for this week's #TransformationThursday. She took losing baby weight to the next level with those ABS! Check out her full story and submit your own transformation story at the link in bio!

Příspěvek sdílený Jillian (Motha F*ckn) Michaels (@jillianmichaels),Bře 22, 2018 v 5:04 PDT