Zhubněte dvě kila do Vánoc: 6 tipů, jak to zvládnout bez diety

26. listopadu 2018
  • Zhubněte dvě kila do Vánoc: 6 tipů, jak to zvládnout bez diety

    Vánoce se blíží a s nimi i obava z toho, jak tentokrát dopadne známý souboj naše vůle vs. talíře plné dobrot. Pokud si chcete o svátcích trochu dopřát a nemít výčitky, zkuste na zdravý životní styl najet už teď. Do Vánoc se vám určitě podaří něco shodit a to je ta nejlepší motivace, abyste se přes svátky tolik nepřejídala a dobroty si naopak užila. Jak to zvládnout bez drastické diety?

    Abyste opravdu hubla tuky a svou váhu si udržela, zapomeňte na dietu. Kila navíc budete mít pravděpodobně proto, že jíte špatně. Takže pokud byste se po dietě zase ke svému současnému stravování vrátila, budete mít shazovaná kila zase nahoře a s nimi ještě nejspíš i něco navíc. Mnohem efektivnější je udělat pár změn, které přijmete za své.

    Vyvážený jídelníček

    V první řadě je to jídelníček. Nemáte náhodou mezi jídly příliš velké pauzy? Pokud ano, vaše tělo hladoví a bude si každou přijatou kalorii ukládat. Jezte každé tři hodiny, najezte se do hodiny po probuzení a nezapomeňte, že jídla musí být vyvážená: kvalitní sacharidy (tedy celozrnné pečivo nebo těstoviny), dostatek bílkovin (0,8–1 g bílkovin na 1 kg váhy, tedy pokud máte 70 kilogramů, měla byste sníst denně i 70 gramů bílkovin), vláknina a ovoce nebo zelenina. Takto vyvážené jídlo vás zasytí a nerozhodí vám krevní cukr, takže nebudete mít tolik chuť na sladké. Podívejte se, jak vypadá takový jídelníček na hubnutí.

    A další tipy na zdravé hubnutí? Čtěte dál:

  • Stanovte si cíle, které nesouvisejí s krásou

    ...
    Sledovat, jak se zlepšujete, může být složité, když se zaměříte jenom na to, jak vypadáte nebo kolik vážíte. Místo toho se soustřeďte na to, jak čím dál tím lépe zvládáte cviky s využitím váhy svého těla, třeba přítahy, nebo na uběhnutí půlmaratonu a podobně. 

  • Řekněte si o pomoc

    Pokud vás baví chodit do fitka, vstupní investice do trenéra je jednou z těch, které se určitě vyplatí. A když náhodou při tréninku nevíte, jak přesně cvik provádět, nebojte se zeptat někoho v tělocvičně. Hlavu vám nikdo neutrhne a třeba si takhle najdete nové přátele.

    Stejně tak si se změnou jídelníčku nechte poradit. Správný výživový poradce vám ho sestaví tak, aby tam nechyběly vaše oblíbené potraviny, a vymyslí s vámi i čas na odměny  třeba v podobě čokolády.

  • Nevynechávejte potraviny

    Vyřazování celých skupin potravin, například s laktózou, s lepkem, vás v případě, že jste zdravá, nikam nedovede. Stejně tak zakázat si navždy pizzu, čokoládu, pečivo. Většinou to dopadne tak, že člověk se chvíli drží, ale pak sní celou tabulku na posezení.

  • Hlavně se bavte

    Zapomeňte na všechny sportovní aktivity, které z duše nesnášíte. Pohyb vás musí především bavit, jinak u něj nevydržíte. A možností, jak se hýbat, je spousta. Je jen na vás, jestli se rozhodnete sportovat v týmu, nebo sólo.

    Mimochodem  dobře bude fungovat rychlá chůze nebo běh, při kterém si celou dobu můžete povídat s kamarádkou, nebo chůze do schodů. Když budete vědět, že máte trénink domluvený společně s někým dalším, je statisticky menší pravděpodobnost, že se na něj vykašlete, protože nebudete chtít druhého zklamat. Navíc vás parťák může podpořit a motivovat, když síly docházejí.

  • Vyspěte se

    Nedostatek spánku může mít vliv na to, že přibíráte. Během spánku se produkuje hormon leptin, který nám dává najevo, že jsme syti. Je jasné, co nastane, když nebudeme spát dostatečně. Málo spánku také zvyšuje produkci ghrelinu, po kterém nás honí mlsná a chutě. Podle vědců ale může hormony totálně rozhodit i přemíra spánku, kdy hormony nebudou vědět, v jakou dobu se správně vyplavovat. Ideální je tedy denně zalézt pod deku na alespoň šest, maximálně pak devět hodin.

Jdi na homepageZpět na začátek

Jak zhubnout

Partie Za jaký čas Kolik kg Jakým způsobem Jak zhubnout za týden Jak zhubnout za měsíc Břicho Zadek Stehna Boky Nohy Paže

V našem speciálu najdete vše, ať potřebujete zhubnout 5 kg, 8 kg, 10 kg nebo 20 kg. Všechny tipy jsou připravené ve spolupráci s odborníky. Víme, jak na ploché břicho, známe nejlepší cviky na zadek a stehna. Hubněte běháním, chůzí, plaváním, sexem nebo bez cvičení. Speciální tipy jak zhubnout po porodu. Komu pomůže Atkinsonova dieta, keto dieta, Dukanova dieta, pětifaktorová dieta a jaká jsou jejich úskalí? Jak na celulitidu, zdravý jídelníček a další tipy. S námi zhubnete zdravě a napořád!

 

1080p 720p 360p