Začínáme hubnout: 4 rady, jak shodit kila rychleji!

16. dubna 2018
• Foto: Oriflame

Při hubnutí je nejdůležitější překonat prvních pár týdnů. Ty jsou velice náročné už z toho důvodu, že si musíte zvykat na nové návyky a nový životní styl. Loučíte se s oblíbeným jídlem, snažíte se přemoci lenost a denně najít alespoň pár minut na rychlé cvičení. Připravili jsme pro vás čtyři rady, které vám vaši cestu za vysněnou postavou usnadní!

1)      MOTIVACE

Ono se lehce řekne: S chutí do toho a půl je hotovo. U hubnutí to platí dvojnásob, protože opravdovým rozhodnutím, něco se sebou udělat, už máte polovinu toho nejtěžšího za sebou. Motivovaný člověk dokáže hory přenášet! Takže jen co se rozhodnete – ještě ten den začněte! Ne zítra, ne v úterý či ve čtvrtek, nečekejte na měsíc v novu nebo přechodný rok. Začněte hned! Nezapomeňte: k hubenější postavě se nedostanete sprintem, ale dlouhodobou změnou životního stylu.

Autor: Oriflame

2)      REALITA A CÍL

Cíl může být spojený s motivací. Ať už se na sebe díváte kritickým okem, a chcete být hubenější, nebo sledujete fitness blogerku – máte cíl, a tím i motivaci. Pro začátek se poctivě změřte a zvažte na speciální váze. Od cm, kg po tuky, vodu, svalovou hmotu metabolický věk a viscerální tuk. Cíl si pak nastavte, ideálně reálný – nastavení hodnoty % tuku a svalů v těle. Na konci dne není totiž rozhodující samotná hmotnost, ale poměr tuku a svalů. Když budete u určování konečného cíle – stanovte si i dílčí cíle, třeba měsíční. Pak vše každý měsíc kontrolujte, srovnávejte a flexibilně upravujte plán.

Autor: Oriflame

3)      DISCIPLÍNA A PLÁNOVÁNÍ

Vzzzzzzum cink! To je ten zvuk, kdy padne kosa na kámen – disciplína a píle je druhá polovina úspěchu. Do svého jídelníčku si pečlivě poskládejte potraviny tak, aby byl hlavně pestrý. Vhodným doplňkem jsou Wellness nápoje, tyčinky a polévky. Ty představují efektivní způsob, jak redukovat hlad a chuť na sladké a zároveň získat energii například v práci, když nemáte moc času, nebo před sportem. Výhoda potravinových doplňků spočívá v tom, že jsou vyvinuty tak, aby dodaly vašemu tělu potřebnou energii v určitém množství kalorií – a navíc se po nich budete cítit déle zasyceni.

Přírodní nápoj OriflamePřírodní nápoj OriflameAutor: Oriflame

Vytvořte si týdenní plán cvičení, který bude odpovídat vašim tréninkovým cílům. Zvolte multifunkční cviky – tedy takové, které posilují několik svalových skupin najednou. Snáze procvičíte celé tělo; navíc je přirozenější, zapojovat do cvičení více svalových skupin, protože na této bázi naše tělo funguje i v běžném životě. Nezapomínejte, že vždy je dobré obměňovat typ pohybu, protože tělo má tendenci si postupně zvyknout na stereotypní cvičení, které pak přestává mít účinek. Dodržujte jídelníček a pravidelně cvičte. Jedno bez druhého nejde. 

Polévka OriflamePolévka OriflameAutor: Oriflame

4)        ODPOČÍVEJTE A RELAXUJTE
Pravidelné cvičení a zdravé návyky jsou super. Vše je třeba dělat s mírou; nejlepší výsledky přináší práce, která se střídá s odpočinkem. Strečink, plavání nebo jóga jsou výborné regenerační druhy cvičení. Nepodceňujte ani spánek! Využijte i doplňky stravy, obsahující silné antioxidanty – například astaxanthin je 17x účinnější antioxidant než vitamin C. Ve švédském komplexu pro krásu je kromě astaxanthinu i výtažek ze švédských borůvek, takže antioxidantů je tu celá řada.
Nebuďte však k sobě příliš přísní. Všichni máme občas špatné, stresující a demotivující dny, a když se neustále ženeme za dokonalostí, nemusí to dopadnout vždy nejlépe. Cvičte vlastním tempem, poťte se, klidně si nahlas odfoukněte a dokonce můžete fitko i vynechat, když se na to právě necítíte. Zdraví je o sociálním a emočním naplnění a fyzickém zdraví, ne o perfektní valše na břiše. A nezapomeňte se jednou za čas odměnit!

Autor: Oriflame

Rada navíc: Zkuste začít hubnout s parťákem! Budete se motivovat a povzbuzovat navzájem!

 

 

Jdi na homepage Zpět na začátek

Jak zhubnout

Partie Za jaký čas Kolik kg Jakým způsobem Jak zhubnout za týden Jak zhubnout za měsíc Břicho Zadek Stehna Boky Nohy Paže

V našem speciálu najdete vše, ať potřebujete zhubnout 5 kg, 8 kg, 10 kg nebo 20 kg. Všechny tipy jsou připravené ve spolupráci s odborníky. Víme, jak na ploché břicho, známe nejlepší cviky na zadek a stehna. Hubněte běháním, chůzí, plaváním, sexem nebo bez cvičení. Speciální tipy jak zhubnout po porodu. Komu pomůže Atkinsonova dieta, keto dieta, Dukanova dieta, pětifaktorová dieta a jaká jsou jejich úskalí? Jak na celulitidu, zdravý jídelníček a další tipy. S námi zhubnete zdravě a napořád!