20 tipů, jak milovat svoje tělo | Ženy.cz
 


20 tipů, jak milovat svoje tělo

30. července 2018
20 tipů, jak milovat svoje tělo
• Foto: iStock.com

Sebeláska a sebevědomí patří v současnosti mezi nejskloňovanější slova, která hýbou nejen internetem a sociálními sítěmi, ale také našimi životy. Jak se ale začít mít radši, nikdo přesně neví, protože u každého zabírá něco jiného. Zkuste se proto inspirovat následujícími nápady a vydejte se na cestu za lepším pocitem.

1. Oceňte svoje tělo

Máte svůj pravidelný rozvrh a cíl, který vás motivuje k pohybu? To je rozhodně v pořádku, ale občas neuškodí se na chvíli zastavit a zhodnotit svoje dosavadní úspěchy. Konečně se při lekci HIIT nezadýcháváte, s každým dalším tréninkem zvednete větší činky, uběhnete stále víc a víc? To je přece super, ne? A to už vůbec nemluvíme o tom, že byste měla každý den oceňovat, jakou úžasnou schopnost má vaše tělo v oblasti regenerace a co všechno dokáže během těhotenství!

2. Dělejte, co vás těší

Nalaďte se na správnou vlnu a dopřejte si třeba klidný start dne s příjemnou snídaní. Užijte si osm hodin spánku, příjemnou koupel, vychutnejte si večer u oblíbeného filmu nebo seriálu s nohama na stole. A že vám to starost o rodinu nedovolí? Zkuste si s dětmi zahrát hru na dospělé, jejímž cílem je trochu rozmazlit maminku. Je to možná klišé, ale čím lépe se cítíte, tím lépe i vypadáte.

3. Začněte zrána

Je-li to jen trochu možné, naplánujte si pravidelný trénink na ráno nebo na dopolední hodiny. Dodá vám to energii na celý den a užijete si super jízdu na vlně endorfinů. A jako bonus získáte odpoledne volno.

4. Odpojte se od sítí

A to hlavně od Instagramu. Stále víc žen a dívek totiž podléhá depresím z toho, že jejich životy nejsou tak perfektní a zábavné jako životy jejich instagramových oblíbenců. Podle psychologů také narůstá počet těch, kteří zakládají svoje vlastní hodnocení na počtu lajků na sociálních sítích. Pokud chcete sledovat někoho, kdo realitu nepřikresluje, doporučujeme @zanormalniholky, @silacky a samozřejmě @casopisdieta.

5. Zklidněte se

Zpomalte u jídla, vychutnávejte si každé sousto a třeba i společnost, kterou zrovna máte. I když jste v období, kdy se snažíte ubrat pár kilo, jídlo by vám mělo především chutnat a poskytovat radost a uspokojení. Pozor, nepleťte si to s emocionálním jedením. Čím pomaleji jíte, tím snáze vaše tělo pozná, kdy máte dost, a hormony ovlivňující chuť k jídlu a trávení budou pracovat, jak mají.

A jaké jsou další tipy? Ty se dočtete v aktuálním vydání časopisu Dieta, kde vás čeká mimo jiné také rozhovor s Lucií Borhyovou a také finále soutěže Hubneme do plavek! Která soutěžící si vedla nejlépe? To vše a mnohem víc vás čeká v nové Dietě.

Kupte si srpnové číslo s Lucií Borhyovou přes sms:

Pošlete SMS na číslo 902 11 ve tvaru:

DIETA1808W mezera JMÉNO mezera PŘÍJMENÍ mezera ADRESA mezera MĚSTO mezera PSČ

Příklad: DIETA1808W Jan Novak Prubezna 233 Olomouc 77900
Cena každé přijaté SMS je 50 Kč vč. DPH (zahrnuje poštovné i balné). Provozuje Czech News Center, a. s., infolinka 296 363 199 ve všední dny 8–16 hod., mobil@cncenter.cz, www.platmobilem.cz.

Klíčová slova:  dietabody positiveradost
Jdi na homepageZpět na začátek

Jak zhubnout

Partie Za jaký čas Kolik kg Jakým způsobem Jak zhubnout za týden Jak zhubnout za měsíc Břicho Zadek Stehna Boky Nohy Paže

V našem speciálu najdete vše, ať potřebujete zhubnout 5 kg, 8 kg, 10 kg nebo 20 kg. Všechny tipy jsou připravené ve spolupráci s odborníky. Víme, jak na ploché břicho, známe nejlepší cviky na zadek a stehna. Hubněte běháním, chůzí, plaváním, sexem nebo bez cvičení. Speciální tipy jak zhubnout po porodu. Komu pomůže Atkinsonova dieta, keto dieta, Dukanova dieta, pětifaktorová dieta a jaká jsou jejich úskalí? Jak na celulitidu, zdravý jídelníček a další tipy. S námi zhubnete zdravě a napořád!

 

1080p 720p 360p