Norma Jean v podání Any de Armas je neskutečně osamělá, traumatizovaná malá dívka, která ke štěstí nepotřebovala moc, ani toho mála se jí ale nedostalo.
Norma Jean v podání Any de Armas je neskutečně osamělá, traumatizovaná malá dívka, která ke štěstí nepotřebovala moc, ani toho mála se jí ale nedostalo.
Norma Jean v podání Any de Armas je neskutečně osamělá, traumatizovaná malá dívka, která ke štěstí nepotřebovala moc, ani toho mála se jí ale nedostalo.
Norma Jean v podání Any de Armas je neskutečně osamělá, traumatizovaná malá dívka, která ke štěstí nepotřebovala moc, ani toho mála se jí ale nedostalo.
Norma Jean v podání Any de Armas je neskutečně osamělá, traumatizovaná malá dívka, která ke štěstí nepotřebovala moc, ani toho mála se jí ale nedostalo.
Norma Jean v podání Any de Armas je neskutečně osamělá, traumatizovaná malá dívka, která ke štěstí nepotřebovala moc, ani toho mála se jí ale nedostalo.
Norma Jean v podání Any de Armas je neskutečně osamělá, traumatizovaná malá dívka, která ke štěstí nepotřebovala moc, ani toho mála se jí ale nedostalo.
Norma Jean v podání Any de Armas je neskutečně osamělá, traumatizovaná malá dívka, která ke štěstí nepotřebovala moc, ani toho mála se jí ale nedostalo.
Norma Jean v podání Any de Armas je neskutečně osamělá, traumatizovaná malá dívka, která ke štěstí nepotřebovala moc, ani toho mála se jí ale nedostalo.
Norma Jean v podání Any de Armas je neskutečně osamělá, traumatizovaná malá dívka, která ke štěstí nepotřebovala moc, ani toho mála se jí ale nedostalo.
Norma Jean v podání Any de Armas je neskutečně osamělá, traumatizovaná malá dívka, která ke štěstí nepotřebovala moc, ani toho mála se jí ale nedostalo.
Norma Jean v podání Any de Armas je neskutečně osamělá, traumatizovaná malá dívka, která ke štěstí nepotřebovala moc, ani toho mála se jí ale nedostalo.
Norma Jean v podání Any de Armas je neskutečně osamělá, traumatizovaná malá dívka, která ke štěstí nepotřebovala moc, ani toho mála se jí ale nedostalo.
Norma Jean v podání Any de Armas je neskutečně osamělá, traumatizovaná malá dívka, která ke štěstí nepotřebovala moc, ani toho mála se jí ale nedostalo.
Norma Jean v podání Any de Armas je neskutečně osamělá, traumatizovaná malá dívka, která ke štěstí nepotřebovala moc, ani toho mála se jí ale nedostalo.
Norma Jean v podání Any de Armas je neskutečně osamělá, traumatizovaná malá dívka, která ke štěstí nepotřebovala moc, ani toho mála se jí ale nedostalo.
Norma Jean v podání Any de Armas je neskutečně osamělá, traumatizovaná malá dívka, která ke štěstí nepotřebovala moc, ani toho mála se jí ale nedostalo.
Norma Jean v podání Any de Armas je neskutečně osamělá, traumatizovaná malá dívka, která ke štěstí nepotřebovala moc, ani toho mála se jí ale nedostalo.
Norma Jean v podání Any de Armas je neskutečně osamělá, traumatizovaná malá dívka, která ke štěstí nepotřebovala moc, ani toho mála se jí ale nedostalo.
Norma Jean v podání Any de Armas je neskutečně osamělá, traumatizovaná malá dívka, která ke štěstí nepotřebovala moc, ani toho mála se jí ale nedostalo.
Norma Jean v podání Any de Armas je neskutečně osamělá, traumatizovaná malá dívka, která ke štěstí nepotřebovala moc, ani toho mála se jí ale nedostalo.
Norma Jean v podání Any de Armas je neskutečně osamělá, traumatizovaná malá dívka, která ke štěstí nepotřebovala moc, ani toho mála se jí ale nedostalo.
Norma Jean v podání Any de Armas je neskutečně osamělá, traumatizovaná malá dívka, která ke štěstí nepotřebovala moc, ani toho mála se jí ale nedostalo.
Norma Jean v podání Any de Armas je neskutečně osamělá, traumatizovaná malá dívka, která ke štěstí nepotřebovala moc, ani toho mála se jí ale nedostalo.
Norma Jean v podání Any de Armas je neskutečně osamělá, traumatizovaná malá dívka, která ke štěstí nepotřebovala moc, ani toho mála se jí ale nedostalo.
Norma Jean v podání Any de Armas je neskutečně osamělá, traumatizovaná malá dívka, která ke štěstí nepotřebovala moc, ani toho mála se jí ale nedostalo.
Norma Jean v podání Any de Armas je neskutečně osamělá, traumatizovaná malá dívka, která ke štěstí nepotřebovala moc, ani toho mála se jí ale nedostalo.
Norma Jean v podání Any de Armas je neskutečně osamělá, traumatizovaná malá dívka, která ke štěstí nepotřebovala moc, ani toho mála se jí ale nedostalo.
Norma Jean v podání Any de Armas je neskutečně osamělá, traumatizovaná malá dívka, která ke štěstí nepotřebovala moc, ani toho mála se jí ale nedostalo.
Norma Jean v podání Any de Armas je neskutečně osamělá, traumatizovaná malá dívka, která ke štěstí nepotřebovala moc, ani toho mála se jí ale nedostalo.
Norma Jean v podání Any de Armas je neskutečně osamělá, traumatizovaná malá dívka, která ke štěstí nepotřebovala moc, ani toho mála se jí ale nedostalo.
Norma Jean v podání Any de Armas je neskutečně osamělá, traumatizovaná malá dívka, která ke štěstí nepotřebovala moc, ani toho mála se jí ale nedostalo.
Norma Jean v podání Any de Armas je neskutečně osamělá, traumatizovaná malá dívka, která ke štěstí nepotřebovala moc, ani toho mála se jí ale nedostalo.
Norma Jean v podání Any de Armas je neskutečně osamělá, traumatizovaná malá dívka, která ke štěstí nepotřebovala moc, ani toho mála se jí ale nedostalo.
Norma Jean v podání Any de Armas je neskutečně osamělá, traumatizovaná malá dívka, která ke štěstí nepotřebovala moc, ani toho mála se jí ale nedostalo.
Norma Jean v podání Any de Armas je neskutečně osamělá, traumatizovaná malá dívka, která ke štěstí nepotřebovala moc, ani toho mála se jí ale nedostalo.
Norma Jean v podání Any de Armas je neskutečně osamělá, traumatizovaná malá dívka, která ke štěstí nepotřebovala moc, ani toho mála se jí ale nedostalo.
Norma Jean v podání Any de Armas je neskutečně osamělá, traumatizovaná malá dívka, která ke štěstí nepotřebovala moc, ani toho mála se jí ale nedostalo.
Norma Jean v podání Any de Armas je neskutečně osamělá, traumatizovaná malá dívka, která ke štěstí nepotřebovala moc, ani toho mála se jí ale nedostalo.
Norma Jean v podání Any de Armas je neskutečně osamělá, traumatizovaná malá dívka, která ke štěstí nepotřebovala moc, ani toho mála se jí ale nedostalo.
Blondýnka je aktuálním hitem Netflixu. Zatímco jedni počin Andrewa Dominika vynášejí do nebes, druzí jej za přístup k božské MM kritizují.
Blondýnka je aktuálním hitem Netflixu. Zatímco jedni počin Andrewa Dominika vynášejí do nebes, druzí jej za přístup k božské MM kritizují.
Andrew Dominik nenatočil životopis, životem MM přesto proplouvá chronologicky od dětství až po předčasnou smrt herečky.
Andrew Dominik nenatočil životopis, životem MM přesto proplouvá chronologicky od dětství až po předčasnou smrt herečky.
Spíš než o příběh se jedná o mozaiku ikonických fotografií, záběrů a momentů ze života MM.
Spíš než o příběh se jedná o mozaiku ikonických fotografií, záběrů a momentů ze života MM.
Slavná scéna ze Slaměného vdovce v Blondýnce nemá vůbec nic společného se slovem sexy.
Slavná scéna ze Slaměného vdovce v Blondýnce nemá vůbec nic společného se slovem sexy.
MM tu není ničím jiným, než kusem masa.
MM tu není ničím jiným, než kusem masa.
Norma Jean v podání Any de Armas je neskutečně osamělá, traumatizovaná malá dívka, která ke štěstí nepotřebovala moc, ani toho mála se jí ale nedostalo.
Norma Jean v podání Any de Armas je neskutečně osamělá, traumatizovaná malá dívka, která ke štěstí nepotřebovala moc, ani toho mála se jí ale nedostalo.
Kde je ale hranice mezi Normou Jean a Marilyn? Na to se Blondýnka neustále ptá, zdá se ale, že téměř nikoho v jejím okolí to nezajímá.
Kde je ale hranice mezi Normou Jean a Marilyn? Na to se Blondýnka neustále ptá, zdá se ale, že téměř nikoho v jejím okolí to nezajímá.
Norma sleduje obří papundeklovou Marilyn a čím dál intenzivněji si uvědomuje, že ty dvě spolu nemají nic společného.
Norma sleduje obří papundeklovou Marilyn a čím dál intenzivněji si uvědomuje, že ty dvě spolu nemají nic společného.
Dominik odděluje Normu a Marilyn opravdu radikálně: důraz položil zejména na celoživotní nenaplněnou touhu Normy stát se matkou.
Dominik odděluje Normu a Marilyn opravdu radikálně: důraz položil zejména na celoživotní nenaplněnou touhu Normy stát se matkou.
Neupravené vlasy, téměř žádné líčení a především barevný záběr v Blondýnce často naznačují vzácné chvíle štěstí.
Neupravené vlasy, téměř žádné líčení a především barevný záběr v Blondýnce často naznačují vzácné chvíle štěstí.
Střídá je beznaděj a úzkost v podobě černobílých close-upů.
Střídá je beznaděj a úzkost v podobě černobílých close-upů.
Neustále exponovaná. Dominik v každém záběru hledá nový, nepříjemný způsob, jak ukázat, že většina lidí MM vůbec nevnímala jako živoucí bytost.
Neustále exponovaná. Dominik v každém záběru hledá nový, nepříjemný způsob, jak ukázat, že většina lidí MM vůbec nevnímala jako živoucí bytost.
Při sledování filmu je potřeba mít na paměti, že se jedná o adaptaci románu – díla fikce.
Při sledování filmu je potřeba mít na paměti, že se jedná o adaptaci románu – díla fikce.
Stejně tak je třeba k Blondýnce přistupovat spíše jako k analýze toxické doby, v níž. MM žila a fungovala, než jako k osobnímu portrétu
Stejně tak je třeba k Blondýnce přistupovat spíše jako k analýze toxické doby, v níž. MM žila a fungovala, než jako k osobnímu portrétu
Některé věci, zejména konspirační teorie spojené se smrtí Normy, režisér k dobru věci vynechává.
Některé věci, zejména konspirační teorie spojené se smrtí Normy, režisér k dobru věci vynechává.
Žánrově lze Blondýnku velmi snadno zařadit jako body horor.
Žánrově lze Blondýnku velmi snadno zařadit jako body horor.
Dominikova MM zpívá o diamantech ve filmu Páni mají radši blondýnky.
Dominikova MM zpívá o diamantech ve filmu Páni mají radši blondýnky.
Adrian Brody jako Blondýnčin druhý slavný manžel, Spisovatel.
Adrian Brody jako Blondýnčin druhý slavný manžel, Spisovatel.
Xavier Samuel a Evan Williams jako synové otců, kteří je nikdy nechtěli: Cass Chaplin a Eddy Robinson Jr.
Xavier Samuel a Evan Williams jako synové otců, kteří je nikdy nechtěli: Cass Chaplin a Eddy Robinson Jr.