Blog o hubnutí může pomoct, který z nich ale opravdu funguje? | Ženy.cz
 


Blogy o hubnutí a cvičení: Vezměte si z nich to, co na vás funguje

2. května 2018
Blogy o hubnutí a cvičení: Vezměte si z nich to, co na vás funguje
• Foto: Istock.com

Jakmile se člověk rozhodne, že zhubne, hledá informace všude a užitečnou inspirací mohou být blogy o hubnutí, výživě a cvičení. Vytipovali jsme pro vás 6 zajímavých blogů, určitě je ale není potřeba na 100 % následovat – vyberte si z nich rady a tipy, které právě vás něčím oslovují. Právě u takových je totiž největší šance, že vám budou fungovat, a že vám pomohou.

Blogilates: Krásné tělo díky POP pilatesu

Běhání je na vás moc intenzivní, jóga, pilates a další body and mind cvičení vám naopak připadá nudné? Vyzkoušejte POP pilates, což je dynamičtější a velmi zábavná forma pilatesu. Tuto techniku vytvořila americká fitness trenérka Cassey Ho a její Blogilates zařadil server Healthline.com mezi nejlepší blogy o hubnutí. Praktické je, že na jejím blogu můžete cvičit podle videí, která si lze filtrovat podle problémových partií. Spoustu inspirace zde najdou i budoucí nevěsty, pro které Cassey Ho natočila sérii videí se cviky, které krásně vyrýsují postavu do svatebních šatů.

Cukrfree: Jak se zbavit závislosti na cukru

Blogerka a autorka kuchařek Janina Černá 13 let bojovala s bulimií i anorexií. Pak se při svém pobytu v Austrálii setkala se cukrfree životním stylem, kdy se jí jen malé množství cukru a člověk přestane být na sladké chuti závislý. Postupně přešla na nízkosacharidovou stravu, dostala se na svoji přirozenou váhu a vrátila se jí energie. Na jejím blogu Cukrfree.cz je množství receptů na slaná, ale i sladká jídla. I při tomto životním stylu si totiž můžete pochutnávat na dezertech. Janina při jejich přípravě používá kokos, kešu, vanilku, skořici, dýňové pyré a nízkofruktózové ovoce, což jsou třeba maliny, jahody a borůvky. Takže její blog je určitě i pro ty, co neplánují být vysloveně cukrfree, protože zde najdou spoustu inspirace pro zdravější vaření. Mimochodem, blog Cukrfree uspěl soutěži Food Blog roku, a to právě v kategorii Recepty.

Fit Fab Strong: 30denní výzva v češtině

Chcete se pustit do 30denní výzvy, ale vadí vám, že videa slavných trenérek jsou v angličtině? Blogerka a sportovkyně Andy Pavelcová pro vás sestavila 4týdenní fitness program Fit Fab Strong, který je zdarma a navíc velmi originální a zábavný. Předcvičovat vám bude partička nadšenců, ne ovšem z tělocvičny, ale z tovární haly. K tomu jim naživo hraje Dj a bubeník, takže si budete připadat spíš jako někde na party.  Program zahrnuje 6 různě dlouhých videí:

  • kardio – 40 minut
  • posilování břicha a stehen – 35 minut
  • jóga – 25 minut
  • posilování a kardio – 40 minut
  • tanec – 30 minut
  • posilování břicha, zadku a stehen – 35 minut

Kromě videí jsou na FitFabStrong.cz dva cvičební plány – pro začátečníky a pokročilé – z nichž se dozvíte, kdy co máte cvičit. Méně zkušení se budou hýbat 3x týdně a pokročilí si zasportují každý den kromě neděle.

Nejez blbě aneb je to opravdu zdravé?

Karolína Fourová, jejíž blog Nejez blbě najdete na adrese Karolinafour.cz, má z výživy a kvality potravin inženýrský titul. Díky tomu se může pouštět i do složitějších témat a spoustu textů věnuje tomu, jestli potraviny, které se všeobecně považují za zdravé, opravdu zdravé jsou. Rozebere třeba složení müsli, raw a dalších tyčinek, řekne vám, jestli je kokosový olej vážně tak prospěšný anebo třeba jestli je mražené ovoce a zelenina horší než čerstvé. Karolína je zároveň gastronomická novinářka, pracuje jako editorka Recepty.cz, takže je zvyklá psát o jídle srozumitelně a zábavně. Navíc má spoustu zkušeností s hubnutím – ve svých 19 letech vážila při 160 cm téměř 80 kg a potýkala se s anorexií. Dnes je vegetariánka, má krásně štíhlou postavu a jídelníček dotažený do detailů. Přesvědčí vás o tom její vegetariánské recepty.

Najím se a zhubnu: Jídlo bez omezení

Na Najimseazhubnu.cz potkáte blogerku, spisovatelku a výživovou poradkyni Cecílii Jílkovou, která během tří let zhubla 25 kg a svoji novou váhu si bez potíží drží. Jak to dělá? Nehladoví a jí to, co chce. Zní vám to až příliš idylicky? Vtip je v tom, že do svého jídelníčku zařazuje pouze hodnotné potraviny, které jsou pro tělo přínosem. Čím déle to tak dělá, tím méně má chuť na jídla nezdravá. Dostala se díky tomu do stavu, kdy sušenky, hranolky a podobné věci už jíst nechce, protože na ně nemá chuť.  K potravinám, kterým se vyhýbá, patří např. klasický cukr (med a další přírodní sladidla si klidně dá), pšenice, polotovary, uzeniny. Dopřává si ovoce a zeleninu, přílohy (třeba brambory, rýži, vločky), bezpšeničné pečivo, ryby, vajíčka, kvalitní jogurty a sýry, luštěniny, avokádo, ořechy a mnoho dalšího. Její recepty vás přesvědčí o tom, že asketicky rozhodně nežije.

Základní infromaci o tom, jestli máte nadváhu, vám dá naše BMI kalkulačka.

Jdi na homepageZpět na začátek

Jak zhubnout

Partie Za jaký čas Kolik kg Jakým způsobem Jak zhubnout za týden Jak zhubnout za měsíc Břicho Zadek Stehna Boky Nohy Paže

V našem speciálu najdete vše, ať potřebujete zhubnout 5 kg, 8 kg, 10 kg nebo 20 kg. Všechny tipy jsou připravené ve spolupráci s odborníky. Víme, jak na ploché břicho, známe nejlepší cviky na zadek a stehna. Hubněte běháním, chůzí, plaváním, sexem nebo bez cvičení. Speciální tipy jak zhubnout po porodu. Komu pomůže Atkinsonova dieta, keto dieta, Dukanova dieta, pětifaktorová dieta a jaká jsou jejich úskalí? Jak na celulitidu, zdravý jídelníček a další tipy. S námi zhubnete zdravě a napořád!

 

720p 360p